HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Då me i ein periode opplevde ubrukeleg lav breibandshastighet, gjorde kundebehandlarane det dei kunne for å hjelpe oss med problema. Nytt modem vart sendt og installatør vart satt på saken. Breibandet vart stabilt igjen.
Hei Randi, Vi takker for din omtale på bytt.no! Godt å høre vi kunne finne en løsning på problemene du opplevde, ta kontakt med oss dersom du opplever noen problemer. Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Det som utmärker HomeNet är att de ser till att ha 100% nöjda kunder.
Vi har hatt HomeNet i noen måneder nå, og har mista det jevnlig i flere dager i strekk. Må alltid ringe inn for å fiksa det. Så er ganske misfornøyd og hadde ikke anbefalt det videre.
Elendig Internett og kundeservice. Lurer kunder inn i binding og er ikke innstilt på å løse tekniske problemer. Snakker kun rundt seg selv og snakker seg vekk fra problemet.
Fant tilfeldigvis Homenet da jeg trengte internettleverandør. De har gitt meg utmerket service, og har levert svært pålitelig! De har strukket seg langt for å gi gode priser. Jeg vurderte å bytte leverandør pga pris, men Homenet ga meg enda bedre pris, så jeg ble hos dem! Har hatt 2-3 småproblemer i løpet av 4 år, men de har ordnet opp umiddelbart. Jeg oppfatter dem som fleksible, positive og serviceinnstilte! Anbefales!
Svært fornøyd og god service. Ordner opp.... Takker.