HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ustabilt og dårlig nett. Dette er ikke verdt det. Jeg hadde nextgentel som var dårligere hastighet jeg betalte for, men var forsatt bedre en homenet som skulle gi meg det dobbelte ...
5 ganger har jeg fått ny rettetid. Har nettopp fått ny til i morgen kl 0600. Hva holder teknisk avdeling på med egentlig??? Ingen ydmyk beklagelse, kun at kundeservice må forholde seg til det de får beskjed om. Dette er for dårlig. Rett og slett forferdelig! I tillegg er nettet tregt når det fungerer.
HomeNet holdt ikke det de lovet med hastighet, og er utrolig trege til å gjøre opp med problemer.
Mistet nettet på fredag, og har siden hatt kontakt med kundeservice som sier at dem har folk på det. Men uansett, dag nummer fire uten nett er ikke direkte imponerende ovenfor betalende kunder. Styr unna.. mye tull med ustabil linje også.
Fikk avslag på fiber og bredbånd selvom jeg bor svært sentralt i Bergen. Da jeg bare har muligheter til å få Internett over telefonlinje så valgte jeg å gå for Homenet. Fikk oppgitt fra Telenor at linjen var god for 5Mbit hastighet. jeg var litt skeptisk men gikk for Homenet og de klarte å gi meg 15-16Mbit hastighet. 100% oppe tid. har ikke hatt noen problemer. *Hyggelig og profesjonell kundeservice *Bra produkter og hastigheter *Hyggelig pris og kampanje
Absolutely bad ISP. I pay for 10/1 and - when it is online - I get anything between 1.6/0.3 and 8.8/0.9 within a 5 min window, with constant packet loss (I'm in a city centre, not somewhere in the nowhere). And it's offline at least 3x per evening for about 3min each time. At least the customer service tries to help when I call / write them.
Bra kundeservice og behjelpelig når dette trengs. Har bare positive opplevelser med Homenet som leverandør
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no Veldig godt å høre! Vi er her for nettopp dette. Ha en fin dag. Med vennlig hilsen Filip HomeNet | Teknisk Support