HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
I dag var den første dag. Jeg koblet modem men virket ikke. Ringte kundeservice for å få hjelp. Han sa at jeg må vente 30 til 40 minutter så skal det være i orden. Ringte etter 2 timer igjen men fikk svar at snart blir den i orden. Ringte 3dje gang fikk svar at det kan ta fra 1 til 2 dager at jeg skal få internett.
Hallo Amir, Vi takker for din omtale her på bytt.no Det er leit å høre at du har en slik opplevelse av å komme i gang med bruk av bredbåndet. Jeg kjenner ikke til årsaken til dette direkte, men jeg håper det løste seg for deg med en form for kompensasjon, hvis ikke er det bare å ta kontakt med oss å spørre etter Filip så skal vi se om vi finner en løsning. Med vennlig hilsen Filip HomeNet | Teknisk Support
Har ringt kundeservice et par ganger, kommer veldig raskt til.
Om kvelden er hastighet veldig dårlig, ikke mulig å ta skype samtaler selvom mening er jeg betaler for rundt 15 MB opp og ned. Skuffet.
Heisann Gareth, Vi takker for din omtale her på bytt.no. Dette er selvfølgelig ikke slik det skal være, det ville vært veldig fint om du kunne kontaktet vårt kundesenter for en liten prat slik at vi kan se om noen av verktøyene vi har kan være med på å gjøre dette bedre for det. Igjen takker vi for omtalen. Med vennlig hilsen Filip HomeNet | Teknisk Support
Vi hadde Telenor fra før så fikk en telefon fra Homenett, og da fikk vi forespørsel om vi ville ha billigere og bedre nett, hvis du som leser dette får det tilbudet Takk nei å legg på. Hvis vi skal se på en film så får vi sett par minutter før det begynner å surre og i de få minuttene du får sett er lydene og det som skjer på skjermen henger ikke sammen, hvis du skal spille online med venner så får du spilt 5-10 min før du blir kasta ut. Nettet er også veldig ustabilt går fra en strek til tre hele tiden. Så hold deg så langt unna Homenett som mulig. DETTE ER TRAGISK.
Kjempe dårlig internett og treg, har vært flere ganger uten internett i flere dager med feil fra homenett side.
Helt håpløst, var dårlig fra dag en! Vi betaler for 100 mbps og får maks 8 mbps!! I snakk med kundeservice får vi bare beskjed om at det er ruteren og at vi må koble til med kabel!! Ingen bruker kabel nå mer!! Ruteren er forresten helt ny og tåler opp til 25 mbps.