HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Had HomeNet for over 4 years suddenly received letter that they raise the price from 430 NOK to 558 NOK, sent them email but nobody even bothered to answer, so I called to Telenor and ordered internet from them and got better price, so I cant recommend this company at all, better go for Telenor and you get much better service.
Hadde jeg vist det jeg erfarer nå hadde jeg valgt Altibox, kommer til å betale meg ut for å bytte. Satans pi#s!
Vennlig, erfarne og hjelpsomme mennesker. De prøver at løse problemene og hjelpe dig på beste mulige mode.
The people’s who work there cheating not saying truth..,they offer 14 speed but i get 2-3 speed i have before with telenor 8 years never i have cheating like this no very soon i will remove for another company if they cant do it why they promiss people
Har vært kunde siden 2001, har hatt lite problemer på alle disse årene. De få gangene jeg har hatt behov for hjelp har jeg fått rask og god tilbakemelding og hjelp til å løse saken. Absolutt å anbefale
Har vært uten nett no i 5 dager, irriterende. Sier problemet er løst i våres område men ingen internett eller nettverk å finne. Står at nettverket våres er kanskje ikke tilgjengelig. Har ikke hatt trøbbel med nettverket før. Ringt flere ganger og det eneste man får beskjed om er at de prøver å løse saken, greit det men no er det gått 5 dager uten suksess. Prøvde å ringe denne helgen men selvfølgelig er kundeservicen stengt, så man må vente helt til mandag morgen for å få kontakt. Aldri opplevd å vært uten internett så lenge. Forbainna mannskjit.
Homenet (tidligere Bredbandsfabrikken) var blant de aller første som rullet ut fiberbasert internett i Oslo. Jeg har brukt internett fra dem via sameiet mitt siden 2003 og har fortsatt å bruke dem, til tross for at jeg har hatt "gratis" internett via Get TV-avtalen i sameiet siden ca 2005-2006. * Jeg får opptil 5 offentlige IP-adresser * Jeg får like høy ut-hastighet som inn-hastighet (jeg har valg 100mbit/100mbit) for en relativt bra pris. * Når det en sjelden gang er brudd, blir som regel problemet løst noen minutter etter at jeg har rukket å varsle Homenet om det * Homenet svarer raskt på telefon og man får snakke med folk som faktisk kan mye om det de leverer og datanettverk generelt. Det som ikke er så bra er at jeg har måttet kontakte dem selv og bedt om lavere pris på abonnementet, f.eks når jeg har sett at de har hatt kampanjer. Anbefales.