⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
HomeNet
1.6
986 verifiserte omtaler
Homenet er nå GlobalConnect
For mer informasjon om GlobalConnect kan du gå til GlobalConnect sin profil på Bytt.no.

HomeNet omtaler og erfaringer

Ingen trend

HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.6
Dårlig
986 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
-
IKKE NOK OMTALER
HomeNet trenger minimum 10 omtaler.
35%
Dårlig
35% anbefaler HomeNet
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 986 omtaler om HomeNet

FILTRER OMTALER
238
84
41
72
551
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om HomeNet
HomeNet har 986 verifiserte omtaler på Bytt.no

Utrolig ustabilt

Omtale av  Ola

Det å levere internet skal i disse dager være en smal sak, men Homenet presterer å feile på dette området. Oppkobilingen deres er utrolig ustabil, og flere ganger om dagen vil linjen kollapse med store mengder packetloss og høy latens, samt tap av båndbredde. Hold dere unna.

Svar fra HomeNet
14.08.2018 20:17

Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no . Vi ønsker å komme i kontakt med deg, slik at vi kan finne en løsning på problemet du opplever. Slik skal det selvsagt ikke være så derfor be vi deg ta kontakt med oss på telefon for et videre feilsøk. Vennlig hilsen Mads | HomeNet

Nyttig (1)

Norges verste kundebehandling

Omtale av  Rebecca

Lover gull og grønne skoger, tar ikke ansvar for selskapets feil og belaster 3000 kroner i bruddgebyr fordi de ikke kan videreføre avtalen til ny adresse som de bekrefter da jeg inngikk avtalen. Siden jeg fikk dette muntlig fra selger og ikke kan henvise til skriftlig bekreftelse vil de da kreve inn 3000 kroner for internett jeg har hatt i en måned. Ingen i selskapet vil ta ansvar men setter meg videre til avdeling etter avdeling. STYR UNNA!

Svar fra HomeNet
14.08.2018 20:17

Hei Rebecca, Her ønsker vi selvsagt å finne en løsning, slik at du kan forbli kunde hos oss og selvsagt sjekke hva som har skjedd her iforhold til videreføringen og dette bruddgebyret. Derfor ber vi deg ta kontakt med oss på telefon, slik at vi sammen kan sjekke dette. Vennlig hilsen Mads | HomeNet

Nyttig (3)

HOLD DEG UNNA!!

Omtale av  Silje

Verre kundeservice skal man lete lenge etter! Montør dukket ikke opp 2 dager på rad, ga beskjed samme dag som de skulle komme og montere opp. Kundeservice var ekstremt frekke... velg alt annet enn homenet

Svar fra HomeNet
14.08.2018 20:16

Hei, Beklager å høre hvordan oppkoblingen og hvordan din opplevelse var. Slik skal det selvsagt ikke være, vi ønsker selvsagt å kunne hjelpe deg/dere som kunder så godt vi kan. Vi beklager igjen, skulle du ønske å komme tilbake til oss så skal vi ta deg imot med åpne armer. Vennlig hilsen Mads | HomeNet

Nyttig (3)

Beste kundeservice jeg har opplevd

Omtale av  Anders

Dette er første omtalen jeg noen gang skriver, men jeg har aldri opplevd så bra kundeservice før! Da sameiet nå fikk bredbånd fra Homenet var jeg sein med registreringa på nett. Homenet hjalp meg med en gang gjennom registreringa på torsdagskvelden, og kommende søndag var nytt fiber i leiligheten på plass. Da jeg skulle hente TV-boksen fra viasat, var denne i huseiers navn. Både viasat og Homenet kunne ikke gjøre noe for å endre navnet på eier av avtalen da jeg hadde fått bindingstiden, så Homenet tilbydde å ringe Viasat for meg, for å finne en løsning. Imponerende! Internettet funker veldig bra etter første uka.

Svar fra HomeNet
13.08.2018 16:28

Hei, Vi takker for din positive omtale her på bytt.no, dette setter vi stor pris på. Flott å høre at alt er i orden og skulle det være noe er det bare å ringe. Vennlig hilsen Mads | HomeNet

Nyttig (1)

Dårlig

Omtale av  Knut

Jeg synes homnet er det verste nettet som finnes, jeg og en kompis skulle spille fortnite men nettverket var så dårlig at det ikke gikk, nettverket datt ut og inn hele tiden og det var ikke komfortabel opplevelse

Svar fra HomeNet
13.08.2018 16:28

Hei Knut, Beklager å høre at spill kvelden deres ikke gikk som planlagt, nå kan jeg dessverre ikke se hvilken linje du/dere har. Men vi ønsker selvsagt å se inn på problemene dere opplever, slik at vi kan finne en løsning. Derfor be vi om at du tar kontakt med oss på telefon for et videre feilsøk. Vennlig hilsen Mads | HomeNet

Nyttig (1)
Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Hold dere unna

Omtale av  Anonym

Måtte ta homenet da det eneste alternativet var NextGenTel der jeg bodde, men jeg burde virkelig tenkt meg om. Veldig ustabilt nett, usympatisk kundeservice og bindingstid på 12 måneder som jeg ikke ble informert om før jeg skulle avslutte abonnementet.

Svar fra HomeNet
13.08.2018 16:23

Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no . Slik ønsker vi selvsagt ikke fremstå, skulle du ikke være informert om binding på 12 mnd skal vi heller ikke holde deg til noe avtale. Vi ønsker at du tar kontakt med oss på telefon slik at vi kan se nærmere på dette sammen med deg. Vennlig hilsen Mads | HomeNet

Nyttig (2)

Extremely inconsistent

Omtale av  James

Up, down, slow, less slow. The most inconsistent internet connection I've ever experienced.

Svar fra HomeNet
13.08.2018 15:50

Hi James, Sorry to hear that this is your experience of our service, of course we would like to find a solution therefore we as you to contact us by phone for a further troubleshoot. Sincerely Mads | HomeNet

Nyttig (1)
HomeNet har 986 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til HomeNet mener
Har ikke tilegnet profilen
HomeNet deltar ikke på Bytt.no

HomeNet har ikke tilegnet sin profil på Bytt.no for å besvare spørsmål, løse problemer eller vise takknemlighet til nye og eksisterende kunder.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no og dermed vise nye og eksisterende kunder at de bryr seg om tilbakemeldinger. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
HomeNet besvarer ikke omtaler

HomeNet har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
HomeNet henter ikke inn tilbakemeldinger

HomeNet benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR