HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vi hadde Telenor fra før så fikk en telefon fra Homenett, og da fikk vi forespørsel om vi ville ha billigere og bedre nett, hvis du som leser dette får det tilbudet Takk nei å legg på. Hvis vi skal se på en film så får vi sett par minutter før det begynner å surre og i de få minuttene du får sett er lydene og det som skjer på skjermen henger ikke sammen, hvis du skal spille online med venner så får du spilt 5-10 min før du blir kasta ut. Nettet er også veldig ustabilt går fra en strek til tre hele tiden. Så hold deg så langt unna Homenett som mulig. DETTE ER TRAGISK.
Kjempe dårlig internett og treg, har vært flere ganger uten internett i flere dager med feil fra homenett side.
Helt håpløst, var dårlig fra dag en! Vi betaler for 100 mbps og får maks 8 mbps!! I snakk med kundeservice får vi bare beskjed om at det er ruteren og at vi må koble til med kabel!! Ingen bruker kabel nå mer!! Ruteren er forresten helt ny og tåler opp til 25 mbps.
Dårlig leverandør, ikke fornøyd i det hele tatt, og dem har skrudd opp prisene med skjulte regninger.
Jeg har veldig ustabilt internett siste 2 uker og ingen kan hjelpe meg :( Ellers veldig fornøyd med kundeservice.
Jeg tok kontakt da jeg kunne spare 150 kr i mnd på samme hastighet og med dårlig råd gikk jeg for det. En kampanje på 249 kr + 109 som ikke blir nevnt, men som er en selvfølge. Så fra Telenor sin 20 mb linje havnet jeg på ca 14 mb. Og det er det de lover i avtalen, ikke han/hun som selger deg dette. De reklamerer og med en "gratis" mnd ved verving og jeg vervet 2 stk. TRE ganger måtte jeg chatte om dette for å få det bekreftet og EN gratis mnd er ikke gratis da linjeleie er utenfor. Vel, jeg fikk 3 mnd "gratis" da første mnd ble gitt gratis av goodwill for bytte. Etter det ble det kjipt... Vi er to mann i husstanden og til tider fire og har aldri hatt problemer med hastighet fra Telenor. (4-5-6 faktisk) Nå lægger det med to stk og nett-tv detter ut i eninga. Etter henvendelse nr 4-5 til kundeservice (Chat) ba jeg om en proff gjennomgang uten standardsvar og fikk det. De satte hastigheten ned litt for å unngå pakketap. Funka litt, men nå i Jula har det vært stygt.. Så... Alt i alt angrer jeg, men gir det en sjanse. Man binder seg til ett år og de tilbud man får om økt hastighet gjelder ikke deg som har tegnet en.. avtale???? Helt vannvittig kundebehandling til forskjell fra Telenor. Tror de har tatt vatn over hue og sprengt sin kapasitet, men liker ny konkurranse. Kundeservice gikk fra 0 til 2-3 på kort tid. Jeg gir de en sjanse. (Har ikke noe valg) Juhuu :-)