HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Først lover de bedre hastighet enn andre for å lure til seg kunder, men ender etter en uke med å justere ned hastigheten til det de andre kunne levere. I mellomtiden er det bare ustabilt nett som sliter med til og med Spotify gjennom kablet forbindelse. Kan bare si en ting om dette selskapet, og det er: STYR UNNA!!! Blir spennende å se om vi kommer oss ut av avtalen uten store utlegg.. ALDRI MER HomeNet ihvertfall. PS: Må bare tilføye at kundebehandlerene har alle, med ett unntak, vært veldig hyggelige.
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no Slik ønsker vi ikke å fremstå, skulle vi ikke klare å levere deg hastigheten innen for avtalen skal vi heller ikke holde deg bundet til dette. Nå for jeg dessverre ikke sjekket opp i dette, men ønsker at du tar kontakt med oss, gjerne referer til at du har hvert i kontakt med oss her på bytt.no slik at vi sammen kan finne en løsning på dette. Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Har hatt flere henvendelser til kundeservice i forbindelse med oppstart av abonnement. Ventetiden er alltid kort, og folka er hyggelige. Ekstra pluss for vid åpningstider på chat. Opplever hastigheten som stabil og holder farta som er bestilt.
Det som er bra med homeNet er internettet til HomeNet er full 24 timer, men, det som er dårlig med 1 gang og sånn problemer.
Bestilte bredbånd fra dem, men telenor ga meg kontratilbud dagen etter som jeg aksepterte. Nå har jeg fått avbestillingsgebyr på 2500kr!! Sky Homenet som pesten!
Som flere andre her beskriver har jeg også hatt problemer som oppstod etter en stund med at nettet falt ut. Jeg tror dette kun var fordi jeg hadde tilgang på kobberkabel der jeg bodde. Får jeg tilgang på fiber der jeg flytter nå, hadde jeg ikke vært pessimistisk til og prøve Homenet igjen. Betjeningen var så behjelpelig som de kunne være med feilsøkingen, selv om det ikke hjalp på resultatet. Så, får jeg mulighet til og prøve med fiber, gir jeg dem gjerne sjansen til og få meg som kunde en gang til.