HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Flyttet til ny leilighet og skulle få egen linje istedenfor å dele med huseier. I april kom boksen og tekniker. Nå er det juni og fremdeles har jeg ikke fått nett. Huseier deler nett med meg foreløpig og betaler for 1000mbps men når vi måler er det 49mbps. Savner Altibox..
Hei. Dersom du har spørsmål rundt leveransen/problemer med tjenesten er det fint om du kontakter oss direkte på telefon 38990100 eller på chat via vår hjemmeside så skal vi sjekke opp i dette. Vennlig hilsen Vilde | HomeNet
Jeg bor på Lesja, og leier et bygg av Bane-Nor, det kom en melding fra kommunen om at HomeNet skulle bygge ut i dalen. Jeg ringte de for å undersøke. Like etter står en selger på døra mi på kvelden og ber om at jeg signerer på en avtale. Jeg sa at jeg ikke eide huset, men selgeren bare sa at det følger huset. Og oppførte seg sint og intimiderende. Dette var en utilbørlig kontraktsinngåelse under press. Jeg sa til selgeren at jeg kanskje skulle flytte før de kunne levere også. Da sa han bare det følger huset igjen, men jeg eier jo ikke huset. Nå er det høyst usikkert om de kommer til å levere, og jeg kommer jo ikke til å bo her heller. Så ringte jeg HomeNet, og de sa jeg måtte ut med 9000 kroner i kanselleringsgebyr, det er det jeg skulle betalt for hele bindingstiden så og si. De skal ikke levere før på senhøsten, om de leverer. De har jo alle rettigheter til å trekke seg, men ikke kunden, dette er svært ujevn rettighetsfordeling. Opplever dette som veldig urettferdig at de ikke lar meg ut av dette. Jeg ønsker å ta HomeNet til retten med denne saken. Og til Media. Da jeg opplever dette som bondefangeri, altså en overkjøring av meg og mine kundebehov. Jeg skal altså betale for noe de ikke kan levere, for ingen vil bo her, og de har heller ikke tillatelse fra Bane-Nor til å grave her. Så hvorfor skrev jeg under, fordi jeg opplevde et veldig sterkt press, og jeg fikk ikke benyttet angrefristen p.g.a. sykdom. Jeg mener HomeNet har et etisk problem, når de er villig til å "rane" folk på denne måten.
Hei Vidar, Jeg har desverre ikke nok informasjon her for å kunne finne deg i vår kundedatabase. Vi vil gjerne se på saken din ytterligere, men trenger at du tar kontakt med oss på e-post "[email protected]" slik at vi kan hjelpe deg videre. Mvh Mohammed | HomeNet
Tok det valget å bytte til homnet nå nylig. Fikk tilsendt en ruter av dem i posten, var litt usikker på hvordan jeg skulle koble til ruteren. Ringte kundeservice, ble bistått gjennom hele prosessen og alt ordnet seg! Veldig god kundeservice!
Hei Elling. Takk for koselig tilbakemelding. Håper du blir fornøyd som kunde hos oss. Dersom du lurer på noe er det bare å ta kontakt med oss så skal vi hjelpe deg med dette. Ønsker deg en fin kveld. Vennlig hilsen Vilde | HomeNet
Skiftet fra Telenor til Homenet. På oppkobling dagen kom vi ikke på nett. Nå seks dager etter er vi fremdeles ikke på nett. Eneste svaret vi får fra Homenet er at de er på saken. Får ingen svar på når de forventer at feilen skal være rettet. Hadde jeg visst dette i forkant hadde jeg aldri byttet og anbefaler heller ikke andre å bytte til dette selskapet. De som jobber på kundeservice gjør så godt de kan, men det hjelper ikke mye når de som skal rette feilen ikke får ordnet opp i den.
Hei Katrine, Dette høres ikke bra ut, vi beklager for at du har hatt den opplevelsen med oss! Vi vil gjerne se på saken din ytterligere for å se hva som har gått galt her. Men for å kunne få det til så trenger vi at du kontakter oss på e-post "[email protected]". Mvh Mohammed | HomeNet
Ingenting er bra ved dette. Oppfyller hverken kundens behov på det tekniske eller kundeservicen. Holder ikke det de snakker om og hver eneste såkalte rådgivere sier ulike ting. HOLD DERE UNNA. Kommer med spydige kommentarer når de selv har tatt feil. En sak gått over flere mnd uten å ha hørt fra dem.
Hei! Vi beklager så mye for opplevelsen du har hatt med oss så langt. Vi vil veldig gjerne at du kontakter oss på telefon 38 99 01 00 eller via vår chatløsning på www.homenet.no så vi kan finne en løsning på problemet du opplever. Vi beklager igjen for ulempen dette har medført og håper vi kan imponere deg mer i fremtiden enn hva vi har gjort til nå. Vennlig hilsen Kristina | Home_Net
Tok kontakt med dem ,og de tilbydde meg 2 mnd gratis nett . Men så kom regninger og +149 ekstra linje leie ,ingen sa noe om det ringt de 3 ganger og de lovt å ringe tilbake ,ingen ringer . De sier at står ikke skrevet noe sted .Veldig dårlig dekning detter ut hele tiden og bor midt i byen Så da bytter jeg tilbake til Telenor
Hei Sara, Beklager at du har hatt en slik opplevelse. Linjeleie står spesifisert i tilbudet. På grunn av personverns regler kan vi ikke snakke om fakturaen din her, men gjerne kontakt oss på 38 99 01 00 eller på [email protected], så kan vi ta en gjennomgang av saken din. Vennlig hilsen, Espen fra HomeNet
Den uke kom vi på nett med HomeNet, hadde noe spørsmål til kundeservice som var veldig behjelpelig med. Installasjonen var utført av OneCoNw som utført jobben sin. Kan anbefales på
Hei. Tusen takk for koselig tilbakemelding. Vi håper du blir fornøyd med oss som leverandør. Vennlig hilsen Vilde | HomeNet