HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Styr unna er rett omtale og det beste rådet. Sjekk om det er muligheter for fiber i ditt området og bruk de som har dette. HomeNet har ikke hos oss og dette kunne de ha informert om slik at de unngår dette utrolige omdømme de nå får pga de ikke er på kundene sin side og gjør det som er best for de. Dårlig omdømme tar liv av dem til slutt så lykke til.
Hei, jeg anbefaler også det du sier om man har behov for fiber. Det er jo ikke noe å legge skjul på at man får høyere hastighet og ofte et mer stabilt nett på fiber. Om det er slik at noen har solgt deg internett på ADSL og sagt at dette var fiber ville jeg tatt kontakt med oss på telefon slik at vi kan finne en løsning på dette. Mvh Roar | HomeNet
Vi kan tydeligvis ikke få raskere nett på adressen vår selv om vi bor sentralt i Bergen. Men den hastigheten som vi betaler for, får vi heller ikke.
Hei, Om det er slik at du ønsker høyere hastighet og vi ikke kan tilby dette er det lite jeg kan gjøre med det desverre. Men om du ikke får den hastigheten som du betaler for her anbefaler jeg at du tar kontakt med oss på telefon slik at vi kan gjøre et feilsøk rundt hvorfor du ikke får denne hastigheten. Du kan ta kontakt med oss på 38 99 01 00 Mvh Roar | HomeNet
Det er en attraktiv pakke jeg snart får i hus, men tilknytningsavgifta var vel stiv. Særlig siden de samtidig skal ha forskuddsbetalt for tre mnd...
Heisann, Takk for din tilbakemelding her på bytt.no. Første faktura er ofte på flere måneder da vi har forskuddsfakturering samt at vi bare sender ut faktura en gang i måneden. Når det gjelder etableringsgebyret styres det av prisen det koster å etablere området. Vennlig hilsen Bastian | HomeNet
Alltid hyggelige og imøtekommende. Fokuset er på meg som kunde for at jeg skal være fornøyd. Er det et problem løses det meget raskt! HomeNet anbefales fra meg!
Hei Oddivar, Takk for din hyggelige tilbakemelding og omtale her på bytt.no. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Selger til eldre som ikke vet hva som bestilles. Hva skal 80 åringer med 1000 mb? Opplyser ikke om angrerett. Styr unna. Lås døra når de kommer!
Hei Rune, Beklager å høre dere har hatt denne opplevelsen, vi tar din tilbakemelding med videre her hos oss. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Tilkoblingen faller ut til tide og utide, om det er nettet eller lokal Wi-Fi vet jeg ikke, men det er nesten alltid når jeg ser nyhetene så stopper det opp å må laste... Mange ganger mister jeg kontakten med nettverket.. Helt ærlig så ville jeg ikke anbefalt min værste fiende dette nettet!
Hei, Takk for din omtale, beklager å høre du har problemer med tjenesten. Slik skal det selvsagt ikke være. Her ønsker vi derfor at du tar direkte kontakt med oss for et videre feilsøk, slik at vi sammen kan finne en løsning på dette. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Aldri hatt noen problemer. Er strålende fornøyd, men hadde selvsagt ikke gjort noe om nettet var litt rimeligere. Oppdager jeg feil og må kontakte kundeservice, så blir feilen rettet opp raskt. På 2 år har jeg måttet ringe 2 ganger, begge pga graving i området. Feil rettet opp veldig raskt.
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no! Godt feil du tidligere har hatt har blitt rettet, og alt funker som det skal. Vennlig hilsen Mads | HomeNet