HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hadde nytt telefon nummer slik at jeg måtte skrive ned et nytt nummer. Heldigvis hadde jeg blyant tilgjengelig. Informasjon til brukere kunne ha vært bedre ved skifte av telefon og også ved salg av hele selskapet. Startet med Ventelo :)
Internettet kutter hele tiden når det er fler enn tre tilkoblinger. Så er det veldig tregt. Og når jeg ringer når internettet har kuttet sier de at de skal fikse det neste dag og det sier de dag etter dag.
Akkurat nå er det egentlig ikke noe som er bra. 2 døgn uten nett er ikke bra og når de ikke holder avtalen om estimert innkobling i kveld kl 21.00, er det slett ikke bra og ny informasjon ikke foreligger, er det værre. Tilgjengelighet for spørsmål er ikke bra og førstelinja på tlf var ikke oppdatert og kunne ikke svare på spørsmål om status. Skjærpings. Det heller mot Telenor etter dette.
I 2017 regner en med å ha kundeservice tilgjengelig i helgene også. Dette er ikke tilfelle med Homenet og det byr på mye irritasjon og en helg uten internett. De fleste har i våre dager SmartTV og er avhengig av nett for å se tv. Det er rett og slett ikke verdt billigere nett om man ikke kan få hjelp når en trenger det.
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no Vi beklager at du ikke har fått den hjelpen du trenger, når du har trengt den. Vi skal være tilgjengelig på Chat i helgene mellom 10:00 og 15:00, vi kan forstå at det er vanskelig å kontakte oss der om du ikke har nett, derfor skal jeg selvsagt ta dette videre. Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Har brukt selskapet i mange år, alltid fått god kundeservice. Den er viktigaste grunnen til at eg framleis er kunde. Vert alltid tatt imot på ein god måte, uten lang ventetid. Hadde litt dårlege rutere i starten, men er godt nøgd med den me har no. Litt treigt nett til tider, skulle ønska det var meir stabilt. Men igjen, SUPER kundeservice!
Hyggelig service avdeling og løsningsorientert. 👍🏼 Anbefales på det varmeste. 👍🏼🥇
Elendig kundeservice, fiber, wifi router sluttet å virke etter en dag, fra første samtale prøver de å skyve ansvaret over på meg som kunde, får ny boks som også tar kvelden etter en dag. Sier de skal ringe meg tilbake men hører aldri noe, på selv ta kontakt igjen og igjen, har aldri opplevd så dårlig behandling, fra noen annen leverandør... Aldri ingå kontrakt med homenet.
Hei Trond, Vi takker for din omtale her på bytt.no, og beklager denne opplevelsen. Slik skal det selvsagt ikke være, vi ønsker og hjelpe deg med problemene du opplever slik at du kan bli fornøyd. Derfor ønsker jeg at du kontakter oss på telefon, gjerne si til kunde behandler at du ble henvist fra meg. Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support