HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Sender modem på feil adresse. Har tatt kontakt med HomeNet, de da vil sende et nytt modem på riktig adresse. Nå er 8 dager og jeg har ikke fått den.
Hei, Beklager å høre dette har tatt lang tid, vi ønsker at du tar kontakt med oss på telefon/ chat slik at vi kan sjekke opp dette. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Det er så mye som er dårlig at det er krevende å liste opp. - Lover ting de ikke holder. - Mange beboere har vært uten både tv og Internett i lange perioder. - Kundeservice opptrer lite ydmykt med tanke på alle problemer vi har hatt. De tilbyr heller ikke kompensasjon for alle dager uten nett og tv. Den ene gangen vi ble tilbud om kompensasjon fulgte de det ikke opp. - Jeg ba de komme ut før påske for å sjekke alle problemer. Homenet har enda ikke vært her. Vi måtte garantere at vi tok kostnader hvis den enkelte hadde gjort noe feil, noe vi garanterte. - Folk har ringt kundeservice, får tv signal til å virke før det kort tid etter forsvinner. Så gjentar samme prosessen seg til folk bare gir opp og bare konkluderer med at de er uten signal og ikke orker å bruke tid på dette.
Hei igjen, Vi takker for din omtale her på bytt.no . Som jeg tidligere har skrevet til deg, ønsker vi selvsagt å finne en ordning her. Du vil høre fra meg iløpet av kort tid, beklager igjen hvordan denne opplevelsen har hvert, vi håper vi kan endre dette. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
+ Hyggelig og rask kundeservice. + Problemfritt bytte. + God trådløs dekning på medfølgende bredbånds modem. + Stabil og god hastighet etter bytte. + Selgere hos HomeNet virker ærlige vedrørende hastighet. - Meny i modem kunne vært mer oversiktlig og enklere. - Modem kan ikke henges opp på vegg. - Ikke mulighet for og bestille tilleggstjenester. Alt i alt veldig fornøyd med HomeNet og er et bra alternativ til Telenor hvis man kun trenger internett aksess uten ekstra tjenester.
Heisann Eivind, Vi takker for din omtale her på bytt.no . Godt å lese du er fornøyd med med både bytte, kundeservice, stabilitet, hastighet og ærlighet. Vi fortstår at det kan være noe minus ved modemene våre, og at funksjon ofte kunne vært bedre, samme også med muligheten for å henge dette opp. Per i dag har vi desverre ikke noe tilleggstjenester på ADSL/VDSL abonnementer, men dersom du har fiber vil du ha denne funksjonen inne på "Din side". Vi håper også at vi i senere tid kan levere et mer tilfredsstillende modem som imøtekommer dine ønsker. Ha en din dag! Vennlig hilsen Filip| HomeNet
Har aldri hatt problemer med Homenet.. beste internett selskap jeg har vært borti... Vil anbefale det til alle
God dag Marit! Vi takker for din omtale her på bytt.no . Musikk i våre ører! Kjempe fint å høre at du er så fornøyd, da føler vi at vi har gjort noe riktig. Skulle det likevel oppstå noe problemer i fremtiden så vet du alltids hvor du kan nå oss. Ha en fortsatt fantastisk dag videre Marit! Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Homenet er dyrt, har mykje nedetid og er treig på respons.
Hallo Bjarne, Vi takker for din omtale her på bytt.no . Vi beklager så mye hvis du ofte opplever tregt og ustabilt nett, det forstår vi godt at det ikke blir noe særlig god stemning av. Vi forsøker å respondere på henvendelser så kjapt vi kan mellom 08:00 og 21:00 i ukedager. Dersom du ikke er fornøyd med prisen må du gjerne ta kontakt med oss slik at vi kan se på mulighetene for en ny avtale eventuelt. Vi vil også gjerne hjelpe deg så godt vi kan med utfallene du opplever. Ha en god dag videre! Vennlig hilsen Filip | HomeNet
Har ikke vært borti lignende.. Homenet byttet fakturaløsning fra papir til e-post UTEN å spørre så når en måned hadde gått så stengte du internettet mitt å sa jeg måtte betale 500 kr extra for at de hadde stengt det...å var frekk nok til å si at jeg hadde bed om å bytte faktura løsning selv å la på røre til meg...
Heisann Marius, Vi takker for din omtale her på bytt.no . Dette var merkelig. Det er absolutt ikke slik det skal være. Vi vil gjerne hjelpe deg med å se på dette, skulle det være aktuelt for deg å komme tilbake må du bare gi oss en beskjed og referere til henvendelsen så skal vi se hva vi kan få til her. Vi beklager så mye for at dette ble til store utfordringer for deg, dersom dette er noe som vi er skyld i skal det selvfølgelig ikke gå utover deg. Du må gjerne også ta kontakt med oss over live chat på våre hjemmesider dersom det skulle være noe du ønsker å diskutere videre. Ønsker deg en fin dag videre og takker for at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding på slikt. Vennlig hilsen Filip| HomeNet
Disse modemene de leverer kan ikke selv bridges. Man må ringe inn til support slik de kan bridge den for deg over internett. ....men om litt så går instillingene tilbake. Hva gjorde jeg da nå? Kjøpte eget Adsl modem på nettet. Har nå vært problemfritt i flere år.
Hei Anders, Vi takker for din omtale her på bytt.no . Det er korrekt som du sier at vi må bridge modemet hos oss. For noen skaper dette litt ekstra bry og kunne vært løst mye bedre ved at dere fikk tilgang på dette selv. At instillingene går tilbake er litt ukjent, men vi vet at det skjer dersom det blir utført reset av modemet. Vi håper å senere kunne tilby en lettere løsning på dette, men desverre er det ikke slik i dag. Godt å høre du er fornøyd med bredbåndet ellers, vi setter stor pris på tilbakemeldingen og tar dette videre. Du får ha en fortsatt fin dag videre! Vennlig hilsen Filip | HomeNet