Lynet Internett har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg var veldig skeptisk til å binde meg et år til Lynet internett da jeg kjøpte leilighet i et borettslag som benytter seg av de, etter å ha lest tilbakemeldingene. Med en rask telefonsamtale til lynet hvor jeg fikk anbefalt å kjøpe en kraftig nok ruter og å oppgradere til pakken jeg trengte for mitt bruk, kunne de så og si garantere at det ikke skal være noen problemer med internettet. Og det har det heller ikke vært. Har stabilt og hurtig internett hver dag, og internettet var rett tilbake oppe og gikk etter planlagt vedlikehold. Veldig fornøyd. Ville anbefalt alle å lese seg opp på hvordan rutere og internetthastighet fungerer. Kjøper man den billigste ruteren og har den minste pakken, vil det ikke holde til for eksempel streaming:-)
Hei Seri, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi setter utrolig stor pris på det! Det er veldig fint å høre at du er fornøyd og at du har tatt deg tid til å researche litt hva slags utstyr som ville passet ditt behov, dette førerer som du skriver til en mye bedre opplevelse! Mvh Mohammed | Lynet
Nettet er nede hele tiden og ustabilt. Har ikke fått noen varseler på forhånd.
Hei Amund. Først vil jeg beklage for opplevelsene du har hatt med oss. Dersom du har problemer med tjenesten din fra oss er det fint om du kontakter oss direkte på telefon eller chat slik at vi kan gjennomføre et feilsøk sammen med deg. Vennlig hilsen Vilde | Lynet
Etter at de tok bort internett tilgangen så fikk jeg denne SMS'n Hei, Vi må dessverre meddele at din linje har blitt sanert. Grunnet intern svikt har det ikke gått ut varslinger tidligere, og det er ikke mulig å reversere denne saneringen. På bakgrunn av dette, sies avtalen opp fra vår side. Vi beklager ulempene dette måtte medføre, og håper du finner en passende løsningen hos en annen leverandør. Hilsen Lynet
Hei Geir Beklager å høre at dette har skjedd hos deg Har dessverre ikke innsikt i saken din direkte, så ønsker gjerne at du kontakter oss for mer informasjon på 21 99 33 66 Vennlig hilsen Bjørn Tore | Globalconnect
Blir fascinert om noen finner noe bra å si om lynet. Alt er forferdelig!!!!
Hei Bogdan, Det er beklagelig at du føler dette om oss. Om du har problemer med nettverket ditt så vil vi gjerne hjelpe deg med det, men da trenger vi at du kontakter oss direkte. Jeg vil påminne om at Lynet leverer internett kun til vegguttaket ditt, så det trådløse nettet du har hjemme er noe som er ordnet på egenhånd. Mvh Mohammed | HomeNet
E L E N D I G Måtte repetere meg selv 14 ganger da jeg hele tiden ble kastet ut av chat. Facebook siden har sistevinnlegg fra 2017 (som sier mer om håpløsheten enn noe annet ved at de har lukket for omtale).
Hei Beklager opplevelsen du hadde med oss på chat, slik skal det ikke være. Viktig at man forblir på nettsiden under samtalen på chat, da denne raskt kan hoppe ut. Dersom du trenger noe bistand, gjerne konktat oss, slik at vi kan hjelpe deg. Vi kan nås på 21 99 33 66 eller på chat Vennlig hilsen Bjørn Tore
Verdens verste provider. Har ikke kundeservice. Krever plutselig all informasjonen din så de kan spore deg ned og selge dataen din for mer fortjeneste. Etter dette skifte med å få inn alt av informasjon funker ikke nettet I det hele tatt og man kan ikke kontakte kundeservice. For guds skyld styr unna.
Hei Vincent Grunnen for at det har kommet et registringsskjema, er på grunn av ekomloven, og at alle internettilbydere plikter å kunne identifisere sluttbrukerene sine. Dersom det opplevers problemer i prosessen ved å gjennomføre dette, gjerne kontakt oss på 21 99 33 66, eller på chat via hjemmesiden slik at vi kan hjelpe med å gjennomføre dette Vennlig hilsen Bjørn Tore | Lynet
Elendig internett forbindelse. Når jeg får melding om vedlikeholds arbeid, så funker ikke nett etterpå og det hjelper ikke å slå d-link av og på. Min niese er blitt kunde hos Lynet siden Oktober. Det kom monter og hun fikk regning på over 1009kr., men fra Oktober til Desember var nettet ustabil. Hvis vi skal telle dager, til sammen brukte hun nett i ca 1 mnd. Nå er nettet borte. Hun da opp abonnement. Det fungerer ikke. Og ikke minst. Når hun skulle installere router har hun spurt om hun skulle kjøpe noe Lynet anbefaler. Har fått i svar, at det spiller ingen rolle. Kjøpe hvilken som helst. Når nettet ble borte og kundesenter skulle fikse fet, svaret var: vi støtter ikke tredjepart router😊 Skal nan le, eller gråte? Skjerp dere folkens. Dere gjør ikke en god jobb. Beklager… men det er elendig å bli kunde hos dere
Hei. Først vil jeg beklage for opplevelsene du har med oss. Vi leverer kun linje inn til leiligheten din. Vi har derfor ikke mulighet til å sjekke deres egne routere. Dersom dere har problemer med tjenesten fra oss er det derfor fint om dere får tatt en kabel direkte inn i uttaket og inn i en PC. dersom dere ikke opplever problemer der ligger problemet som regel på eget utstyr. Dersom dere har problemer med kabel direkte i uttaket også er det fint om dere kontakter oss direkte for vidre feilsøk. Vennlig hilsen Vilde | Lynet