Lyse Fiber opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Meget bra og stabilt nett. Men... Prisen er skyhøy, og nå skal den stige med nesten 80 kr.. som faktisk blir ganske mye ila et år...
Lite interessert i å få nye kunder. Rot og ineffektivitet. Ingen hjelp å få på kundeservice, de kan bare videreformidle til en eller annen instans som skal ett eller annet sånn at noen andre videreformidle at en ny instans kan bestilles til ditt&datt og deretter! så kan omsider en montør bestilles, med responstid - en uke eller to (!) Lyse tjener åpenbart for mye penger allerede, og trenger ikke nye kunder, styr unna!
Har hatt problemer med Lyse fiber over lang tid.Når vi ringer kundeservice,blir en kastet mellom avdelinger.Er sjelden en får snakket med samme person og en må da forklare saken på ny.Noen kundebehandlere er hyggelige,men saker følges ikke alltid opp.Min oppfattelse er at de som tar beslutninger,sitter godt gjemt mens kundebehandlere er som små panservogner som skyves foran store Lyse.
Om du kutter ut tv kanalene, så skrur dem ned hastigheten med vilje og internett regningen blir høyere.
Lyse har jeg hatt i 15 år og aldri vært noe problemer!
Hastighet for dårlig og nedlasting, sammenlignet med Get.
De har vert flinke i mangen år, men nå har de snudd det rundt. Kundeservice seier de har sendt text melding, den har eg aldri fått. Når eg da spør om TLF NR det skulle ha komt i fra kan de ikke svare på det og er ikke villig til og finne det. De sender faktura til feil adresse, de sender faktura som ikke tilhøre meg til meg, når eg bytter Kunde forhold(strøm ikke internet) så er det problem der også. Så Lyse fiber og Lyse strøm også hadde eg holdt meg vekke fra hvis eg hadde hatt et alternative.