Lyse Fiber opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
I 2004 var det planlagt fiberkabel i vår gata, og jeg koblet meg på så fort som mulig. La oss si at fakturabeløpet hadde vært det samme hver måned. da har jeg betalt 259200 for tjenesten i 18 år. Hadde jeg vært smart så hadde jeg shoppet og tatt kontakt hvert år for en bedre pris. Det gjorde jeg i år, og FØRST da fikk jeg ett bedre tilbud- Hadde jeg hatt den nye prisen som fakturabeløp i hele mine 18 år hadde summen blitt 179000. Så fra nå av skal jeg si opp abbonementet hvert år:-). Årlig besparelse på kr 5000 for 2023 mot 2022. Det hadde vært flott om de hadde innført lojalitetsprogram.
Meget bra og stabilt nett. Men... Prisen er skyhøy, og nå skal den stige med nesten 80 kr.. som faktisk blir ganske mye ila et år...
Lite interessert i å få nye kunder. Rot og ineffektivitet. Ingen hjelp å få på kundeservice, de kan bare videreformidle til en eller annen instans som skal ett eller annet sånn at noen andre videreformidle at en ny instans kan bestilles til ditt&datt og deretter! så kan omsider en montør bestilles, med responstid - en uke eller to (!) Lyse tjener åpenbart for mye penger allerede, og trenger ikke nye kunder, styr unna!
Har hatt problemer med Lyse fiber over lang tid.Når vi ringer kundeservice,blir en kastet mellom avdelinger.Er sjelden en får snakket med samme person og en må da forklare saken på ny.Noen kundebehandlere er hyggelige,men saker følges ikke alltid opp.Min oppfattelse er at de som tar beslutninger,sitter godt gjemt mens kundebehandlere er som små panservogner som skyves foran store Lyse.
Om du kutter ut tv kanalene, så skrur dem ned hastigheten med vilje og internett regningen blir høyere.
Lyse har jeg hatt i 15 år og aldri vært noe problemer!
Hastighet for dårlig og nedlasting, sammenlignet med Get.