Modum Kabel-TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg mener at prisen er for høy i forhold til tjenesten som leveres
Funker og er grei fiber. Er nok det største minuset at det er dyrt.
Ustabilt. Varierer mellom 10 og 300 mbit. Betaler for 500.
Ble ringt om tilbud på Internett og tv, takket ja til det. Viste seg at det var 1 år binding. Greit nok. Men utstyr virker tregt og gammelt. Tv dekoder var en vits. Og den berømte HIME appen som de skrøyt av er helt fullstendig ubrukelig. Kundeservicen du møter når du ringer er ikke hyggelig. Heldigvis har jeg byttet nå.
Med internett helt vanlig (ikke fiber) opplevde jeg aldri å miste internett (tv signaler) mens jeg så på tv, etter bytte til fiber forsvant wifi flere ganger daglig. Jeg gledet meg derfor stort til å flytte inn i ny bolig m «vanlig internett» for hadde aldri problemer med nettet (wifi forsvant ikke flere ganger hver bidige dag) jeg fikk inkstalert internett og dekoder m alt av filmkanaler men etter ferdig innflyttet kl 22:00 onsdag kveld fungerer ikke internett (får opp på skjermen network not available så det var stor skuffelse spes da jeg fikk dette innstalert i god tid før innflytting i ny bolig. Jeg prøvde å søke opp min side for lagde passord og det hele men finner det dukker ikke opp min side så jeg får funnet ut av hva feilen er. Det kommer opp på tv skjerm tast inn internett passord men ingenting jeg taster inn vises så forstår ikke hva som er galt???????
Dessverre har mine siste interaksjoner med Modum Kabel TV vært alt annet enn tilfredsstillende. Mine samtaler med kundeservice har vært preget av uklar talekvalitet og plutselige avslutninger, noe som har etterlatt meg med en følelse av å bli avvist og frustrert. Dessuten virker det som om Modum Kabel TV prioriterer noen kunder fremfor andre. Jeg håper at Modum Kabel TV kan forbedre sin kommunikasjon og kundeservice. Alle kunder, uavhengig av bakgrunn, bør behandles med lik respekt og verdighet. Vennligst se på denne tilbakemeldingen som konstruktiv kritikk designet for å skape en bedre serviceopplevelse for alle. If you don't know shit, THREAT U LIKE SHIT.
Hei, Takk for at du tar deg tid til å dele din erfaring med Modum Kabel TV. Jeg beklager på vegne av selskapet at du ikke har hatt en tilfredsstillende opplevelse med kundeservice. Vi tar alle tilbakemeldinger på alvor, og vi setter pris på din konstruktive kritikk. Vi forstår hvor frustrerende det kan være å ha problemer med kommunikasjon og oppleve forskjellsbehandling. Vår policy er å gi alle kunder en likeverdig behandling, og det er svært viktig for oss at vi lever opp til dette på en måte som er tydelig og effektiv. Jeg vil ta dette videre til våre kundeservice behandlere og sørge for at de tar dine bekymringer på alvor og at de tar de nødvendige stegene for å forbedre kommunikasjonen og kundeservicen. Vi er alltid opptatt av å forbedre vår tjeneste og tilby en bedre opplevelse for alle våre kunder. Takk igjen for at du delte dine bekymringer med oss. Ta gjerne kontakt med oss igjen hvis du nok en gang trenger hjelp. Vennlig hilsen, Modum Kabel TV
Problemer med tv og app, blir ikke tatt tak i. Bredbåndhastighet mye lavere enn lovet, ustabilt ved test. Eposter blir ikke besvart, men svarer på telefon.
Hei! Vi beklager hvis våre tjenester eller kundeservice ikke har stått til forventningene. Slik skal det naturligvis ikke være. Vi ønsker å forbedre oss og er glad for din tilbakemelding, samtidig oppfordrer vi deg på nytt til å ta kontakt med vår kundeservice på telefon 32784640, så skal vi gjøre vårt beste for at du skal få den servicen du fortjener. Mvh Modum Kabel-TV