Modum Kabel-TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Detter ut og veldig ustabilt nett, mister tv signaler pga dårlig nett,er absolutt verst i direkte sendinger.
Takk for din tilbakemelding. Vi beklager å høre at du har opplevd problemer med ustabilt nett og at du mister TV-signalene. Dette er selvsagt ikke slik det skal være. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre stabiliteten, og din tilbakemelding er svært verdifull for oss. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice på 32 78 46 40 slik at vi kan undersøke dette nærmere og finne en løsning.
Stabilt nett, men dyrt. Håper de kan gjøre prisene mer konkurransedyktige.
Jeg mener at prisen er for høy i forhold til tjenesten som leveres
Funker og er grei fiber. Er nok det største minuset at det er dyrt.
Ustabilt. Varierer mellom 10 og 300 mbit. Betaler for 500.
Ble ringt om tilbud på Internett og tv, takket ja til det. Viste seg at det var 1 år binding. Greit nok. Men utstyr virker tregt og gammelt. Tv dekoder var en vits. Og den berømte HIME appen som de skrøyt av er helt fullstendig ubrukelig. Kundeservicen du møter når du ringer er ikke hyggelig. Heldigvis har jeg byttet nå.
Med internett helt vanlig (ikke fiber) opplevde jeg aldri å miste internett (tv signaler) mens jeg så på tv, etter bytte til fiber forsvant wifi flere ganger daglig. Jeg gledet meg derfor stort til å flytte inn i ny bolig m «vanlig internett» for hadde aldri problemer med nettet (wifi forsvant ikke flere ganger hver bidige dag) jeg fikk inkstalert internett og dekoder m alt av filmkanaler men etter ferdig innflyttet kl 22:00 onsdag kveld fungerer ikke internett (får opp på skjermen network not available så det var stor skuffelse spes da jeg fikk dette innstalert i god tid før innflytting i ny bolig. Jeg prøvde å søke opp min side for lagde passord og det hele men finner det dukker ikke opp min side så jeg får funnet ut av hva feilen er. Det kommer opp på tv skjerm tast inn internett passord men ingenting jeg taster inn vises så forstår ikke hva som er galt???????