Nettstar har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Kundeservice fra Netstar i Alver er forferdelig. De som kommer ut til kunder å hjelper er super hyggelige, men man må dessverre først snakke med en frekk og lite imøtekommende dame på tlf. Hennes mening om god kunde behandling er under enhver kritikk. Dessverre er vi nå avhengig av Netstar, uten at jeg skal utdype det noe nærmere, men vi hadde byttet på dagen bare på grunn av den ufyselige måten mannen min blir snakket til på tlf. Så vårt råd er; kan dere velge annet selskap...ikke nøl!
Ustabilt nett. Stopper opp innimellom og bli dårlig om kvelden og i helgene
Fikk tilbud om fiber til fritidsbolig, med 45 % rabatt til enhver tids gjeldende prisliste på båndbredde og slo til. 1 år etter fiber var lagt inn, forsvant hele tilbudet. Begrunnet med at det var forhøyet bruk av båndbredde i fritidsboliger. Heller ikke mulig å fryse abonnementet. Så da må vi betale for 5 måneder der hytten nesten ikke er i bruk. Lokketilbud. Har dessverre ikke så mange andre muligheter.
Elendig kundeserbice, svarer ikke på telefonen Får ikke betalt WIFI-hastighet etter innlagt fiber.
Nettstar anbefales ikke. Di som jobber der kan ikke lover og regler. Di har en helt forferdelig oppførsel mot kundene sine frekke i munn og slenger på telefon.
Ingenting av det de lover holder. Ingen tilbakemelding når du tar kontakt og ber om det.
Etter bestilling har jeg aldri fått noe svar på når fiberen faktisk kommer. Kom tilfeldigvis over informasjon på nettet om at de har inngått ett partnerskap med Bergen Fiber og da med leveranse av Altibox. Kunne de ikke ha sendt ut en mail om dette da? Når man ringer og spør om noe, så virker det som de er "one man deep", altså at dersom de har fravær av 1 person så kan ingenting svares på. Hadde jeg hatt noe valg ville jeg ikke ha valgt Nettstar, for det er for amatørmessig. Dersom 5G blir bygget ut før fiberen kommer blir det ikke fiber.