Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NextGenTel
3.2
2 195 verifiserte omtaler

NextGenTel omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
2 195 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#4
Utmerket
NextGenTel er rangert
#4 av 67 fiberleverandørerer
37%
Dårlig
37% anbefaler NextGenTel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 2 195 omtaler om NextGenTel

FILTRER OMTALER
463
334
227
193
978
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel
NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no

Løgnaktige selgere og ubrukelig support.

Omtale av  Preben K

Ble oppringt fra NextGenTel med tilbud om raskere nett til en lavere pris enn Telenor, noe jeg aksepterte. Like før oppstart får jeg en mail om at noen routere fra Telenor ikke fungerer hos NextGenTel. Tenker dette er noe som burde opplyses om i den FØRSTE samtalen når de hører at jeg er kunde i Telenor. 2000 spenn i dass ved kjøp av ny router, hele besparelsen ved å bytte er borte. Når jeg klager til NextGenTel presterer de å tilby meg å leie en rævva mesh router. Ingen goodwill, ingen kompensasjon, nada.

Svar fra NextGenTel
02.10.2024 10:44

Hei Preben, Takk for at du har blitt kunde hos oss 😊 Dette høres ikke bra ut! Først og fremst så er det helt riktig at vi burde hørt med deg hvilket utstyr du hadde fra før hos Telenor, i utgangspunktet skal kunne bruke eget utstyr, men et par modeller fra Telenor har de satt operatørlås på, som igjen gjør at det ikke kan brukes. Det tar vi til oss og skal tydeliggjøre enda bedre i kommunikasjonen fra oss. Her ser det også ut som om vi har vært for sen på banen med når vi kom med anbefaling av WiFi utstyr til deg. Hvis du sitter inne med noen spørsmål om abonnementet fra oss, trenger du ikke nøle med å ta kontakt. Ønsker deg en fin onsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Bra, men…

Omtale av  Jens-Kristian H

Alt bra. Dog litt mangelfull informasjon om RiksTV pakken så det skuffet oss litt…

Svar fra NextGenTel
24.09.2024 12:03

Hei Jens-Kristian, Tusen takk for omtalen din, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Veldig kjekt å se at alt er bra! Men vi skulle gjerne hørt mer om hvilken informasjon du savnet om TV-pakken, jeg hadde satt stor pris på om du ville sendt oss en e-post om akkurat det til [email protected]. Husk at du enkelt kan komme i kontakt med oss via MinSide om du har spørsmål 😊 Ha en strålende dag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel.

Skuffende kundebehandling

Omtale av  Anders

Etter signert avtale endrer de tilbudet og gir oss en dårligere avtale enn allerede avtalt. De gir oss dyrere avtale og svakere nett da de skylder på at de endret fra omni til tp link. Dette burde ikke ramme allerede betalende kunder. Kundeservicen er også svak, ventet i 3 timer før man kom igjennom.

Svar fra NextGenTel
24.09.2024 11:57

Hei Anders, Takk for din omtale, vi setter pris på at du deler din opplevelse som ny kunde hos oss 😊 Dette er jo ikke godt nok! Jeg kan ikke se annen informasjon om ditt abonnement enn det du skriver her, om du ikke har fått hjelp til å finne en løsning så håper jeg du kan sende meg en e-post med flere detaljer om situasjonen. Du kan sende en e-post til [email protected], så skal jeg prøve å forstå hva som har skjedd her å hjelpe med saken. Ha en fin dag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel

Bra selskap

Omtale av  Lise H

Greie oversiktlige mailer med informasjon, oversiktlig faktura og god pris

Svar fra NextGenTel
24.09.2024 11:48

Hei Lise, Takk for omtalen, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Oversiktlig faktura og god pris høres ut som en fin start det, vi jobber for at det skal være enkelt å både bli og være kunde hos oss! Og vi skal jobbe på videre for at det skal være enkelt som kunde hos oss videre 😊 Ha en strålende tirsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel.

Fornøyd så langt.

Omtale av  Bjørnanders H

God service og effektiv kommunikasjon. Det er litt tidlig å gi en endelig tilbakemelding

Svar fra NextGenTel
24.09.2024 11:45

Hei Bjørnanders, Takk for omtalen, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 God service og effektiv kommunikasjon høres ut som en god start. Og vi skal jobbe på videre for å levere god kvalitet på internett og for at det skal være enkelt for deg som kunde hos oss. Ha en nydelig tirsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel.

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Problemfritt

Omtale av  Iver

Etter ei uke noterer jeg problemfri overgang fra Telenor til NGT. Merket ingenting, heller ikke hastighetsendring fra 100 til 50MBps. Alt vel i kongeriket -- så langt :-)

Svar fra NextGenTel
12.09.2024 14:24

Hei Iver, Takk for omtalen, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Helt sømløs overgang til oss er en svært god start, og det er veldig kjekt at du har hatt en god opplevelse når du byttet fra Telenor til NextGenTel 😊 Håper fortsatt alt er vel i kongeriket, hoffet (NextGenTel) skal jobbe knallhardt på for at det skal fortsette å være enkelt for deg som kunde 😄 Ha en super torsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel

Ganske middels opplevelse

Omtale av  Martin N

Ganske upålitelig hastighet på vindenes, ender opp med å bruke 4g ofte som er litt kjipt når man betaler nærmere tusen kroner måneden for 300/300 nett. Noen dager er det feilfritt men for det meste er det grei hastighet men det kutter ut ganske ofte og hvis eg spiller spill som krever stabilt nett er 4g ofte bedre valget. Funker fett til film og sånt da, og kundeservice e i støtet!

Svar fra NextGenTel
12.09.2024 14:31

Hei Martin, Takk for omtalen og for at du har blitt kunde hos NextGenTel. Ingen kjekk lesing at du har upålitelig hastighet på internettet vi leverer til deg.. Jeg kan ikke se noe mer enn ditt fornavn og det du skriver i omtalen, og kan derfor ikke komme med et godt svar til hvorfor det er sånn hjemme hos akkurat deg. Det ser ut som du allerede har vært i kontakt, siden du skriver at kundeservice er i støtet 💪 Men jeg håper du lar oss se på saken igjen om det fortsatt er samme problem, ikke nøl med å ta kontakt. Vi vil jobbe på for å levere internett med knirkefri forbindelse til deg. Ha en strålende torsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel

NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel mener

NextGenTel

Har tilegnet profilen
NextGenTel deltar på Bytt.no

NextGenTel har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NextGenTel besvarer omtaler

NextGenTel har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NextGenTel ønsker tilbakemeldinger

NextGenTel benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR