Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NextGenTel
3.2
2 195 verifiserte omtaler

NextGenTel omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
2 195 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#4
Utmerket
NextGenTel er rangert
#4 av 67 fiberleverandørerer
37%
Dårlig
37% anbefaler NextGenTel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 2 195 omtaler om NextGenTel

FILTRER OMTALER
463
334
227
193
978
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel
NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no

Problemfritt

Omtale av  Iver

Etter ei uke noterer jeg problemfri overgang fra Telenor til NGT. Merket ingenting, heller ikke hastighetsendring fra 100 til 50MBps. Alt vel i kongeriket -- så langt :-)

Svar fra NextGenTel
12.09.2024 14:24

Hei Iver, Takk for omtalen, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Helt sømløs overgang til oss er en svært god start, og det er veldig kjekt at du har hatt en god opplevelse når du byttet fra Telenor til NextGenTel 😊 Håper fortsatt alt er vel i kongeriket, hoffet (NextGenTel) skal jobbe knallhardt på for at det skal fortsette å være enkelt for deg som kunde 😄 Ha en super torsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Ganske middels opplevelse

Omtale av  Martin N

Ganske upålitelig hastighet på vindenes, ender opp med å bruke 4g ofte som er litt kjipt når man betaler nærmere tusen kroner måneden for 300/300 nett. Noen dager er det feilfritt men for det meste er det grei hastighet men det kutter ut ganske ofte og hvis eg spiller spill som krever stabilt nett er 4g ofte bedre valget. Funker fett til film og sånt da, og kundeservice e i støtet!

Svar fra NextGenTel
12.09.2024 14:31

Hei Martin, Takk for omtalen og for at du har blitt kunde hos NextGenTel. Ingen kjekk lesing at du har upålitelig hastighet på internettet vi leverer til deg.. Jeg kan ikke se noe mer enn ditt fornavn og det du skriver i omtalen, og kan derfor ikke komme med et godt svar til hvorfor det er sånn hjemme hos akkurat deg. Det ser ut som du allerede har vært i kontakt, siden du skriver at kundeservice er i støtet 💪 Men jeg håper du lar oss se på saken igjen om det fortsatt er samme problem, ikke nøl med å ta kontakt. Vi vil jobbe på for å levere internett med knirkefri forbindelse til deg. Ha en strålende torsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel

Ikke bra nok

Omtale av  Geir H. B

De leverer ruter med alt for svake signaler. Får bare kontakt i de nærmeste rom

Svar fra NextGenTel
12.09.2024 14:27

Hei Geir, Takk for omtalen din, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Så kjedelig at internett ikke fungerer godt nok etter du byttet til NextGenTel, det kan vi jo ikke si oss fornøyde med... Om du fortsatt opplever samme problem med WiFi, håper jeg du tar kontakt med oss så vi kan hjelpe med saken. Du kan enkelt komme i kontakt med oss på chat via MinSide eller ringe oss på 98707979. Ha en fin torsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel

Uklart

Omtale av  Marianne A

Uklarhet i fht hva som er hva og hvilken avtale man inngår. Dette endte opp som en dyrere avtale for meg

Svar fra NextGenTel
19.09.2024 14:04

Hei Marianne, Takk for din omtale og for at du er blitt kunde hos oss. Veldig kjedelig å høre at din avtale ble dyrere enn du hadde forventt, det er jo ikke sånn vi vil fremstå. Jeg hadde satt pris på om du sendte meg en e-post til [email protected], med flere detaljer om dette såe jeg kan forstå hva som har vert forskjellen mellom din forventning og hva abonnementet koster. Vi skal jobbe på for at det skal være enkelt for deg som kunde hos oss 😊 Ha en fin torsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel

Må være data ekspert

Omtale av  Torill

Vanskelig å få kontakt,når det er feil,ikke noe melding om feil på linja,takk for meg

Svar fra NextGenTel
12.09.2024 14:20

Hei Torill, Takk for din omtale her på bytt.no, vi setter pris på at du tar deg tiden til å skrive din opplevelse som kunde hos oss. Veldig kjedelig å lese din periode som kunde hos oss ble som dette.. vi jobber for at det skal være enkelt å både bli og være kunde hos oss - uten at man må være noe dataekspert, så her ser det ut som vi har bommet skikkelig og at vi må gjøre det enda bedre. Jeg håper uansett at du nå har fått et internett som fungerer godt hjemme hos deg. Og hvis du noen gang skulle vurdere å bli kunde hos oss igjen, så skal vi jobbe knallhardt for at det skal være mye enklere for deg enn denne gang. Ha en fin torsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Pris dyrere enn lovet !

Omtale av  Terje

Pris pr mnd skulle være 1100kr , første regning er på 1410kr . Dyrere enn lovet . Kunne like gjerne beholdt Telenor . Nesten umulig å få svar . Kundebehandling ? lovet pris skulle vare ett år , hvor finner je faktura n så je vet hva jeg betaler for ? Signaler ser greit ut , håper på bedre informasjon og att selgeres måned pris og faktura lyder på det samme . Dette holder ikke mål . Ikke fornøyd , angrefrist vurderes brukt !

Svar fra NextGenTel
24.09.2024 11:42

Hei Terje, Takk for omtalen! Vi setter pris på at du tar deg tid til å dele din opplevelse som ny kunde hos oss 😊 NextGenTel jobber for å gjøre faktura enkelt, men forstår at første faktura kan gjøre deg usikker siden ofte er høyere enn vanlig. Grunnen er at den dekker en lengre periode enn en måned. Du kan finne mer informasjon om dette i e-posten "Informasjon om første faktura" eller på hjelp.nextgentel.no. Veldig kjedelig at du ikke lett fant denne informasjonen, det betyr jo at vi må gjøre informasjonen enda mer synlig! Vi beklager også ventetiden du opplevde da du kontaktet oss. Vi jobber lover å jobbe knall hardt for at du som kunde enkelt skal få hjelp. Ikke nøl med å kontakte oss hvis du flere spørsmål om ditt abonnement. Ha en fin tirsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel.

Oppkopling til nett og RiksTV

Omtale av  Karstein R

Kan lite om nedlasting og alt som har med å få kontakt med internett. Kunne godt tenkt meg å få tilbud å få dette gjort fra firma. Mot betaling selvsagt. Syntes det er vanskelig.

Svar fra NextGenTel
17.09.2024 21:26

Hei Karstein, Tusen takk for at du har blitt kunde hos, og deler din omtale her på Bytt.no 💚 Hvis du har spørsmål om hvordan internett fra oss fungerer, hjelper vi deg mer enn gjerne med det. Du kan sende meg en e-post til [email protected] eller ringe oss på 98707979, så står vi klare til å hjelpe 😊 Jeg håper vi hører fra deg om du fortsatt har spørsmål noe ikke fungerer som det skal. Ha en fin kveld! Beste hilsen Jenny, NextGenTel

NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel mener

NextGenTel

Har tilegnet profilen
NextGenTel deltar på Bytt.no

NextGenTel har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NextGenTel besvarer omtaler

NextGenTel har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NextGenTel ønsker tilbakemeldinger

NextGenTel benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR