NextGenTel opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Etter signert avtale endrer de tilbudet og gir oss en dårligere avtale enn allerede avtalt. De gir oss dyrere avtale og svakere nett da de skylder på at de endret fra omni til tp link. Dette burde ikke ramme allerede betalende kunder. Kundeservicen er også svak, ventet i 3 timer før man kom igjennom.
Hei Anders, Takk for din omtale, vi setter pris på at du deler din opplevelse som ny kunde hos oss 😊 Dette er jo ikke godt nok! Jeg kan ikke se annen informasjon om ditt abonnement enn det du skriver her, om du ikke har fått hjelp til å finne en løsning så håper jeg du kan sende meg en e-post med flere detaljer om situasjonen. Du kan sende en e-post til [email protected], så skal jeg prøve å forstå hva som har skjedd her å hjelpe med saken. Ha en fin dag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Greie oversiktlige mailer med informasjon, oversiktlig faktura og god pris
Hei Lise, Takk for omtalen, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Oversiktlig faktura og god pris høres ut som en fin start det, vi jobber for at det skal være enkelt å både bli og være kunde hos oss! Og vi skal jobbe på videre for at det skal være enkelt som kunde hos oss videre 😊 Ha en strålende tirsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel.
God service og effektiv kommunikasjon. Det er litt tidlig å gi en endelig tilbakemelding
Hei Bjørnanders, Takk for omtalen, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 God service og effektiv kommunikasjon høres ut som en god start. Og vi skal jobbe på videre for å levere god kvalitet på internett og for at det skal være enkelt for deg som kunde hos oss. Ha en nydelig tirsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel.
Etter ei uke noterer jeg problemfri overgang fra Telenor til NGT. Merket ingenting, heller ikke hastighetsendring fra 100 til 50MBps. Alt vel i kongeriket -- så langt :-)
Hei Iver, Takk for omtalen, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Helt sømløs overgang til oss er en svært god start, og det er veldig kjekt at du har hatt en god opplevelse når du byttet fra Telenor til NextGenTel 😊 Håper fortsatt alt er vel i kongeriket, hoffet (NextGenTel) skal jobbe knallhardt på for at det skal fortsette å være enkelt for deg som kunde 😄 Ha en super torsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Ganske upålitelig hastighet på vindenes, ender opp med å bruke 4g ofte som er litt kjipt når man betaler nærmere tusen kroner måneden for 300/300 nett. Noen dager er det feilfritt men for det meste er det grei hastighet men det kutter ut ganske ofte og hvis eg spiller spill som krever stabilt nett er 4g ofte bedre valget. Funker fett til film og sånt da, og kundeservice e i støtet!
Hei Martin, Takk for omtalen og for at du har blitt kunde hos NextGenTel. Ingen kjekk lesing at du har upålitelig hastighet på internettet vi leverer til deg.. Jeg kan ikke se noe mer enn ditt fornavn og det du skriver i omtalen, og kan derfor ikke komme med et godt svar til hvorfor det er sånn hjemme hos akkurat deg. Det ser ut som du allerede har vært i kontakt, siden du skriver at kundeservice er i støtet 💪 Men jeg håper du lar oss se på saken igjen om det fortsatt er samme problem, ikke nøl med å ta kontakt. Vi vil jobbe på for å levere internett med knirkefri forbindelse til deg. Ha en strålende torsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
De leverer ruter med alt for svake signaler. Får bare kontakt i de nærmeste rom
Hei Geir, Takk for omtalen din, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Så kjedelig at internett ikke fungerer godt nok etter du byttet til NextGenTel, det kan vi jo ikke si oss fornøyde med... Om du fortsatt opplever samme problem med WiFi, håper jeg du tar kontakt med oss så vi kan hjelpe med saken. Du kan enkelt komme i kontakt med oss på chat via MinSide eller ringe oss på 98707979. Ha en fin torsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Uklarhet i fht hva som er hva og hvilken avtale man inngår. Dette endte opp som en dyrere avtale for meg
Hei Marianne, Takk for din omtale og for at du er blitt kunde hos oss. Veldig kjedelig å høre at din avtale ble dyrere enn du hadde forventt, det er jo ikke sånn vi vil fremstå. Jeg hadde satt pris på om du sendte meg en e-post til [email protected], med flere detaljer om dette såe jeg kan forstå hva som har vert forskjellen mellom din forventning og hva abonnementet koster. Vi skal jobbe på for at det skal være enkelt for deg som kunde hos oss 😊 Ha en fin torsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel