NextGenTel opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Vi byttet nettopp til NextGenTel og overgang gikk helt greit. De forteller helt klart hva som skjer.
Hei Pauline, Takk for omtalen din, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Veldig gøy å se at overgangen gikk bra og at du har fått vite det du trengte av oss 😊 Vi skal jobbe knallhardt fremover med å gjøre opplevelsen din minst like god som du har hatt nå i starten. Husk at du enkelt kommer i kontakt med oss via chatten i MinSide-appen dersom du skulle trenge det. Ha en nydelig helg! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Beskrivelsen av overgangen fra telenor til nextgentel var til å misforstå. Det så ut som om det skulle virke direkte, men var låst.
Hei Stein, Tusen takk for omtalen din, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Så kjipt at du ikke fikk en enkel overgang fra Telenor til oss.. Jeg ser ikke flere detaljer om ditt abonnement enn det du skriver her, men det jeg kan tolke ut fra at uklar info og låst er muligens at du har opplevd sperre på ruteren fra Telenor. Vi har kontaktet Telenor om det problemet, men det er uansett noe vi kan ta med oss å være enda mer klar på i forkant. Vi skal jobbe på fremover for at det skal være enkelt for deg som kunde hos oss 😃 Ha en nydelig helg! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Virker ok,men overgangen fra telenor ble veldig dårlig fulgt opp
Hei Rolf, Takk for omtalen din, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Kjedelig å høre at du fikk dårlig oppfølging i forbindelse med overgang til oss! Jeg hadde tatt stor pris på om du ville tatt et par minutter til å sende meg en e-post til [email protected], med hva som kunne vært bedre i overgangen fra Telenor til oss, det vil hjelpe oss stor i hva vi kan forbedre i den prosessen 😊 Vi skal jobbe på videre for at det skal være enkelt for deg som kunde hos NextGenTel! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Greit etter kjøp av ny router , to tv, en smart med litt tilkoblingsproblemer fikk et avbrudd og oppgraderte til 100/100 (antagelig unødvendig) restartet router ble ok Fungerer fint både hjemme og på hytta
Hei Bent, Takk for omtalen din, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Jeg er glad for at det løste seg greit med en restart, ofte er det nødvending ved oppstart eller endring av tjenesten. Kjekt å lese at internett og TV fungerer godt både hjemme og på hytten 🤗 Husk at du enkelt kan administrere abonnementet ditt, og chatte med kundeservice, i MinSide-appen vår. Ha en nydelig helg! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Informasjon i forbindelse med og selve flyttingen av abonnementet fikk problemfritt og greitt. De første dagene med drift har gått helt fint.
Hei Øystein, Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler opplevelsen din her på Bytt.no 💚 Kjekt å lese tilbakemeldingen din om informasjon, overgang og internett som har fungert fint! Og det gir oss god motivasjon for å jobbe kbnallhardt sånn at du skal være like fornøyd kunde videre. Og husk at du enkelt kan administrere abonnementet ditt, og chatte med kundeservice, i MinSide-appen vår. Ha en strålende helg. Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Sømløs overgang fra Telenor er jeg veldig fornøyd med
Hei Ingmar, Takk for omtalen din, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 En helt sømløs overgang er akkurat sånn jobber for at det skal være, og det er flott å se at du er fornøyd med hvor enkelt det var å bytte til NextGenTel 😊 Så skal vi jobbe på for at det skal være minst like enkelt for deg å være kunde hos oss videre. Ha en strålende helg! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Endelig kan man bytte på telenors fiber. Jeg sier ikke nei til å spare 200,- i mnd
Hei Tor, Takk for omtalen din, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Så kjekt å se at du er fornøyd, og jeg er helt enig med det du skriver! Vi jobber for å levere akkurat samme kvalitet til en billigere penge 🙌 Vi skal jobbe knallhardt for at det skal være like enkelt som kunde fremover! Ha en strålende helg. Beste hilsen Jenny, NextGenTel