NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Nettet detter ut hver halvtime. Har ringt for og få hjelp mange ganger men nytteløst, får beskjed om at de skal sende saken videre men får ikke noen tilbakemelding fra dem. Brukt chatten de har men der står det at de har avsluttet chatten uten at de har svart på det jeg lurer på. Ikke noe positivt og si om Nextgentel dessverre.
Hei Jan, Jeg håper du har fått løst problemet til nå, med ustabilitet på nettet hjemme hos deg! Hvis ikke ønsker vi selvsagt å hjelpe til, ta gjerne kontakt med oss på MinSide via app eller på nett og vi en dyktig medarbeider hjelper så til så fort som mulig. Håper du blir mer fornøyd når vi får nøstet opp i problemet! Ønsker deg en flott uke 😊 Mvh Jenny
Gikk over fra Telenor til NextGenTel pga ustabilt nett. Vi er 6 personer i husstanden og nettet hang seg ofte opp. Måtte også utvide med meshnett for å få ok signal. Frem til nå med NextGenTel har vi hatt 0problem og kun en ruter. Men må nok ha en til mesh for å få ok signal på andre siden. Meget fornøyd med NextGenTel.
Hei Helge, Så flott at dere fikk en bedre tjeneste etter dere blei kunder hos oss. Å bygge på med ekstra mesh boks er ofte nødvendig om signalet skal rekke over større areal. Håper tjenesten fra oss fortsatt fungerer like bra og at dere er fornøyd! Takk for at du valgte fiber fra Norges største prispresser på bredbånd 😊 Mvh Jenny
Fungerer som det skal og stabil hastighet, Sammen med RiksTv har jeg et komplett tilbud.
Fiber virker som det skal ikke noe hakking eller noe. Men wifi ruteren deres er ikke bra. Dorlig wifi signal. Detter ut og inn hele tiden. Så ruteren ble levert tilbake og bruker egent wifi utstyr alt virker som det skal nå. Litt tull at når du klager på ruteren og skal der etter betale 129kr for frakt tilbake til dere. For en ruteren som dere leverer til kundene som ikke virker som den skal.
Prøver og installere trådløst bredbånd. Umulig og få svar på problem som dukket opp. Tydelig at dere bare er interessert i og selge, ikke og hjelpe kunder. Angrer på at vi valgte NextGelTel.
De har levert greit gjennom flere år uten mange driftstans, men som mye annet i Norge stadig økt i pris Når jeg nå sa opp for å lete etter andre muligheter kommer det frem - i mail fra dem - at jeg skal straffes div gebyr fordi jeg skal ha "bundet meg" enda ett år frem i tid (akkurat 1år fra jeg sa opp ????). I tillegg til at jeg må betale oppsigelsesmåned + 1 måned ekstra i abonnement. Venter i skrivende stund fremdeles på å få en kopi av den avtalen jeg skal ha godtatt. Dette må jo være den beste måten å sørge for at kunder ALDRI kommer tilbake. Kanskje på tide at noen som ikke bare er kortsiktige økonomer tar litt kontroll i selskapet?
Betaler for Fiber 300/300, men 60% av tiden får jeg ikke mer enn 4 mbps. Resten av tiden kan jeg ha 30-290 megabit / sekund.