NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Prøver og installere trådløst bredbånd. Umulig og få svar på problem som dukket opp. Tydelig at dere bare er interessert i og selge, ikke og hjelpe kunder. Angrer på at vi valgte NextGelTel.
De har levert greit gjennom flere år uten mange driftstans, men som mye annet i Norge stadig økt i pris Når jeg nå sa opp for å lete etter andre muligheter kommer det frem - i mail fra dem - at jeg skal straffes div gebyr fordi jeg skal ha "bundet meg" enda ett år frem i tid (akkurat 1år fra jeg sa opp ????). I tillegg til at jeg må betale oppsigelsesmåned + 1 måned ekstra i abonnement. Venter i skrivende stund fremdeles på å få en kopi av den avtalen jeg skal ha godtatt. Dette må jo være den beste måten å sørge for at kunder ALDRI kommer tilbake. Kanskje på tide at noen som ikke bare er kortsiktige økonomer tar litt kontroll i selskapet?
Betaler for Fiber 300/300, men 60% av tiden får jeg ikke mer enn 4 mbps. Resten av tiden kan jeg ha 30-290 megabit / sekund.
Jeg bytter fra Telenor og opplever dårligere dekningsrekkevidde nå. Jeg har for eksempel nesten ikke dekning på soverommet, og det hadde jeg før jeg byttet. Routeren står på samme sted som tidligere.
Hadde fiber fra Telenor tidligere. Jeg synes bok at routeren fra Telenor fungerte hedre enn den jeg har nå fra Heimgard. Har forsøkt å komme i kontakt med NextGentel på telefon, men det er vanskelig. Sitter ikke å venter i telefonen når du får beskjed om at du er nr. 52 i køen. ☹️
Det var lett å komme igang, få bredbåndet opprativt
Gjekk over 3 mnd. Før eg fekk montør. Fekk installasjonsdato, ingen montør kom. Måtte ringe halve verden for å få tak i montør. Nextgentel opplevde eg som forferdeleg lite samarveidsvillig, og fraskreiv seg alt mogleg ansvar for alt. Som å snakka med barnehageungar. Verste kundehåndtering eg nokon gang har opplevd! Kjem til å fråråda alle eg kjenner frå å bruka dette inkompetente selskapet!