NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Selgeren representerte RiksTV, og nevnte ikke NextGenTel. Selgeren lover mer enn vi fikk, og den første routeren ble derfor returnert. NextGenTel har sendt regning på denne returen Åpningstidene på kundeservice er dårlige.
Sjelden skriver jeg omtaler, enten det er en ekstremt dårlig eller ekstremt god opplevelse. Denne gangen føler jeg behov for å advare alle potensielle kunder om å holde seg unna Nextgentel på grunn av deres elendige kundeservice. Jeg hatt dårlig dekning på 5G-antennen, og hjemmeboksen fungerer ikke som den skal – den blinker konstant rødt. Da jeg først bestilte, var det med en måneds oppsigelse og ingen binding. Nå oppdager jeg imidlertid at de har endret det til 12 måneder uten å informere meg. Jeg har gjentatte ganger kontaktet Nextgentel og tydelig informert dem om at jeg ønsker å avslutte tjenesten hos dem. De forsikret meg om at de ville undersøke saken og gi meg beskjed om de kunne avslutte abonnementet innen maks én uke. Til min store forbauselse mottar jeg plutselig en ny boks i posten med nytt utstyr, uten noen forhåndsvarsel eller informasjon. Dette skaper enda mer frustrasjon ettersom jeg ønsket å avslutte tjenesten! Det har nå gått tre uker, og jeg har måttet purre på dem igjen. Dessverre kommer jeg aldri gjennom til kundeservice på grunn av den uakseptabelt lange ventetiden, som kan strekke seg opp til én time. Etter å ha ringt gjentatte ganger, lykkes jeg endelig med å komme i kontakt med dem. Når jeg endelig får snakke med en representant og ber om å avslutte abonnementet mitt, blir jeg møtt med beskjeden om at de har opprettet en sak og at de skal se på det. En uke senere må jeg igjen purre på dem, og i mellomtiden blir jeg sendt frem og tilbake mellom ulike avdelinger uten noen klar løsning. Alt i alt gjør Nextgentel alt de kan for å forhindre at jeg avslutter abonnementet.
Dere sende regninger uten vi for noen internet det er 6 uke vi har melet nesten kvar uke ingen reaksjon o og nikx
For å få tråløst bredbånd installert brukes det en underleverandør som igjen benytter en underleverandør og det er denne montøren som mann må avtalle installering med. Det burde være mulig å ungå å forholde seg til underleverandøren til underleverandøren for å få avtalt tid for installasjon. Ting tar super lang tid. Andre reklamere at mann ka montere antennen selv.
Samme hastighed men prisen er nu dobbelt op over 6 år .
Hadde oppstartproblem med ruter.Viste seg at den ikke var satt i riktig modus fra leverandøren.Ble rettet når vi etterhvert fikk kontakt med servicesenter.
Kunne sent montør for å sjekke feilene fått den rettet opp next gentel har overtatt linjene til telenor.