NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har ikke hatt stabilt nett siden jul. NextGenTel har dårlig intern disko som gjør at du selv må forklare feilen selv for hver avdeling. Heller ikke villig til å tilbakebetale måneds beløp når linje har vært nede i lenger periode.
Ja alt er bra nå, men for en periode vi bine miste en stabilt internet.
Faller ut, linjen tåler lite belastning. Må over på 4g i perioder for å få stabilt nett. Ønsker fiber, men det er ikke tilgjengelig der jeg bor. Behjelpelig kundeservice!
Veldig lang ventetid for å komme gjennom på telefon - 1 times ventetid er katastrofalt...
Hei Eva. En time er mye lenger ventetid enn det skal være og vi etterstreber å ha så rask svartid som mulig. Stort sett har telefonsamtalene blitt besvart innen under fem minutter den siste måneden, men på torsdag og fredag forrige uke var det større pågang enn normalt. Om du ikke får svar med en gang på telefon vil jeg anbefale å ta kontakt per chat om det haster. Hilsen Samuel i NextGenTel
Fikk veldig god hjelp med problemet vi hadde ifm hastighet på Wi-Fi.
Mann som reklamerte produktet navnet ikke at de har bindingstid. Det var helt uaktuelt for meg.
Vi byttet til Nextgentel i juni 2019, da min samboer ble lokket av en dørselger. Kontrakten er mangelfull, det mangler selger ID og navnet til selgeren er uleselig. I høst har vi hatt problemer med flere funksjoner på TV, f.eks avspilling av opptak og mangel på undertekster. I tillegg har flere kanaler "hakket" og det har ikke vært mulig å se på lokale nyheter på NRK. Misnøyen med selskapet har toppet seg de siste to ukene, da vi har fått gradvis svakere nett, og de siste dagene har vi ikke hatt internett-tilgang i det hele tatt. Vi har kontaktet kundeservice via chat og telefon nesten hver dag siden 6. april, men vi har fremdeles ikke hatt montør til å se på det eller fått løst problemet på annen måte. Hver dag den første uka ble vi bedt om å skru av og på strøm, inn og ut med kabel etc, måle hastighet etc. Dette funket jo ikke. 8. april ble vi lovet at problemet skulle sendes videre til teknisk avd. og vi skulle få en sms med tidspunkt for når montør skulle komme. Den har vi ikke sett noe til. Til alt overmål sa kundeservice for et par dager at de hadde slettet saken fordi de hadde sett at vi hadde internett! Dette stemmer ikke! Vi har innimellom hatt en nedlastingshastighet på 0,0047 , 1,7, 0,014 for å nevne noen eks, men dette er IKKE en hastighet man kan bruke til noe som helst! I disse dager er vi avhengige av hjemmekontor, og frustrasjonen med Netxtgentel og mangel på kundeservice er derfor ekstra stor. Det er helt utrolig at de ikke kan opprette en avtale med kunden om en tid der montør skal undersøke problemet.