NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg hadde Telenor bredbånd fra før og jeg pleier aldri å bytte når det kommer selgere på døra/tlf. Men denne gangen gjorde jeg det fordi flere i gata hadde bytta og jeg kunne spare 166 kr i mnd. Jeg bor alene i en 50 kvm stor leilighet og bruker WiFi til å surfe på nettet og streame serier. Jeg har aldri opplevd så dårlig WiFi noen gang.. jeg har hastighet 50, som skal være mer enn nok for meg alene, med ruteren i naborommet. Jeg bruker mer 4G enn WiFi hjemme, jeg blir koblet ut og må restarte ruteren ofte og da tilkoble forskjellige devices på nytt.... Jeg har ringt gjentatte ganger å klagd, og hadde kundeservice vært grei, hadde denne omtalen vært noe annet. Jeg fikk først hjelp til å optimalisere wifien uten effekt, så splittet de wifien min i to hastigheter uten hjelp. Deretter måtte jeg flytte ruteren ut av sikringsskapet som gjør det mer tungvindt for meg.... hjalp ikke! Når jeg ringer så er det frekke toner på tlf som er lite behjelpelige og sier jeg må vente ut bindingstiden eller må betale 3000 kr for å bryte den... Men jeg har jo ikke fått det jeg har betalt for.... jeg ble lovet den samme hastigheten, de bruker de samme kablene som telenor og skal ikke være annerledes sa dem. Jeg har skrevet en lang klagemelding 27. juli som fortsatt står uten svar nå 12. sept... ALLE i gata har samme problemet.. og flere har gått til forbrukerombudet... hold dere unna dette useriøse selskapet!
Vet ikke om det hører hjemme her, men jeg er misfornøyd med at Rikstv fakturerer fra dato da avtalen ble inngått og ikke fra den dato da utstyret ble montert. Jeg ventet på montøren en hel dag og da han ikke dukket og jeg etterlyste sa han det var en fiktiv dato. Som kunde er jeg opptatt av faktisk dato og ikke av fiktiv dato. Utstyret ble montert en måned etter fiktiv dato.
Useriøs aktør som kommer med uriktig informasjon og villeder kunder. Dersom en finner ut at informasjonen gitt ikke stemmer og ønsker å trekke seg fra inngått avtale, kan det ventes et krav om et høyt gebyr. Kundebehandlingen dårlig og de viser lite forståelse om en føler seg lurt.
Internett er atskilt med fem timer om dagen De blir ikke bedre hver dag til det verre Derfor vil jeg sende inn en klage mot deg hos Forbrukernes syndikat.Hans partner ville jeg aldri anbefalt
- Høy pris - Støtter ikke svar på hverken mail eller sms - Lang telefonkø - Tungvint innlogging med koder, kundenr etc... - Skal ha tilbake gammelt/utgått utstyr som du må sende inn med Norgespakke og betale for!
Jeg Anbefaler ingen og bruke dette selskapet!! Bytter på prisene til kundene sinne. Ekstremt dårlig kundeservice. Bruker ekstremt lang tid på å svare kundene sinne vis det er noe feil. Blir kasta mellom avdelingene uten at noen fikser eller hjelper meg med problemet. Ingen jeg har snakka med er service innstilte. Ville ikke anbefalt dere til min verste fiende.
Har vært kunde hos NextGenTel siden 2003. Må si meg fornøyd etter nesten 20 år. Anbefales videre.