NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig erfaring. Ikke den nødvendige hjelp jeg trengte. Vurderer nå å skifte til annen leverandør
Hei Steinbjørn. Dumt å høre at du vurderer å bytte. Dersom du opplever problemer med å motta innkommende e-poster gjennom Broadpark-tjenesten så kan du benytte webmail.broadpark.no hvor du får direkte tilgang til e-posten. Dersom du benytter en tredjepartsløsning som Windows Mail, Outlook eller ligenende har vi ikke mulighet til å løse dette for deg da det må gjøres fra din side. Vi har derimot gode veiledninger for dette på hjelpesidene våre. Du trenger kun å legge inn oppsettet på nytt: https://www.nextgentel.no/privat/hjelp/internett#entry1294 Det kan være jeg bommet på problemstillingen din her da det ikke er helt lett for meg å si hva det gjelder basert på anmeldelsen her. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Tilfreds. Vanskelig å måle ulike leverandører opp mot hverandre.
Hei Suzanne. Det er ikke lett å vurdere ulike leverandører opp mot hverandre. Vi forsøker enkelt og greit å være like bra, bare billigere. Godt å høre at du generelt sett er tilfreds. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Hyggelige mennesker som jobber der, yteŕ kjempe sørvice. Kunne tenke meg bedre hastighet, men det er ikke noe NextGenTel kan noe for.
Hei Grete. Kjekt at du er fornøyd med oss! Vi skulle gjerne tilbudt høyere hastighet også. Vi jobber med å få koblet opp stadig flere kunder på fiber slik at de kan få akkurat den hastigheten de ønsker. Før eller senere blir det nok din tur til å få et superraskt bredbånd også. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Hyggelig, rolig og kunne sine ting. Håper telefonen nå er Ok, det får jeg sjekket i morgen. MEN, jeg har hatt flere samtaler med kundeservice siste halvannen uke som ikke kunne hjelpe! Fikk også sendt en ruter først som ikke virket! Regner med å bli kreditert for manglende funksjon siste 14 dager!
Hei Lisbeth. Fint å høre at du fikk den hjelpen du trengte. Vi refunderer for nedetiden på tjenesten fra du meldte inn feilen til den ble rettet. Om du ikke har fått dette allerede kan du enkelt gi oss en lyd på Facebook, i NextGenTel-appen, chat, eller ved å ringe oss. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Uten nett i 2 uker pga ferieavvikling hos de som skulle fikse problemet. Når vi kom på nett igjen, er hastigheten dårligere en når vi hadde en lavere linje hos Telenor. Å se fotball på TV2 sumo er helt uholdbart.
Hei Stig. Det er ikke noe kjekt å høre. Jeg håper du tar kontakt med oss vedrørende at hastigheten er lavere enn tidligere så skal vi hjelpe deg videre med det. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Å komme fram er lang ventetid, men når det tar lang tid får alle god servise.
Hei Rune. Vi prioriterer hver enkelt som tar kontakt med oss og det er fint å høre at du også har det inntrykket. Vi holder på med tiltak for å bedre ventetiden vi har hatt de siste ukene, men det skal ikke gå på kostnad av god service. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Bestilte nytt modem (teknikker som var hos) ringte inn og fortalte at modem ikke var Ok. Jeg ringte på fredag og fikk vite at modem var sendt. Men idag (mandag) er det fortsatt ikke sendt. Dette er for dårlig. Jeg driver et nettbasert firma og bruker 3 MB og det koster 179kr hver dag. Dette blir en stor utgiftspost for meg. Vurderer sterk på å bytte leverandør når dere ikke klarer å levere som blir sagt. Er meget misfornøyd.
Hei Lars. Siden jeg ikke kjenner til saken spesifikt er det vanskelig for meg å svare konkret. Vi har ansatte som jobber med å besvare montør henvendelser og bestiller en ny ruter med en gang når det er nødvendig som her. Hva som har skjedd i ditt tilfellet er vanskelig å si, men jeg er sikker på at ruteren nå er sendt og forhåpentligvis allerede mottatt av deg. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel