NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det tar en litt tid (4uker) å koble opp mot bredbånd internett men det virker nå som det skal. Dessverre har jeg en dårlig opplevelse med kunderservicen og ikke tydelig opplysninger som jeg fikk. Glemte min bredbånd og tv bestilling. Lagt inn en ny ordre og fikk plutselig ti ganger utstyr osv osv
Hei Rob Det har dessverre vært litt lengre leveringstid enn vanlig denne sommeren men godt å se at du er fornøyd med bredbåndet ditt. Vi setter pris på tilbakemeldinger og håper du har gitt oss beskjed om hva som ikke var tydelig under leveranse prosessen slik at vi kan bli bedre. Vi har hatt litt utfordringer med feilaktige mail som sendes ut av systemet, det beklager jeg. Vi jobber med å forbedre dette. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
Ringte NextGenTel fredag for og opplyse om at internett ikke fungerte fikk beskjed om at det hadde vært ett brudd på linje men mitt internett virket ikke, han skulle sende en montør for de var i området, men hørte ingenting. Jeg bor i (anonymisert) og er fortsatt uten nett og ingenting hørt. Dette er dårlig.
Hei Astrid. Personinformasjon blir sensurert av Bytt.no for din trygghet og jeg kan derfor ikke se adressen du har oppgitt her. Om du ønsker at jeg sjekker opp i saken kan du gjerne sende en e-post til [email protected] så hjelper jeg deg videre derfra om du fremdeles ikke har hørt noe. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Ustabilt nett, slik som i dag. Benytter 4G. Ikke holdbart😩Kontaktet kundeservice, men ingen bedring.
Hei Terje. Leit å høre at nettet ikke er stabilt nok og at du derfor også benytter 4G. Nettet fra oss skal naturligvis være stabilt. Om hastigheten som kan leveres til din bolig ikke er tilstrekkelig etter ditt bruk er det flere tiltak som kan gjøres og om du ønsker det kan du gjerne sende oss en e-post til [email protected] så hjelper vi deg videre. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Byttet til NextGenTel i januar, er det dummeste valget jeg noen gang har gjort, har ikke vært annet enn problemer og tull, ble lovet 20 hastighet, når jeg byttet, det har jeg hatt fra Telenor i mange år på samme linje, men nå var visst det plutselig ikke mulig lenger, så da ble hastighet 10 til samme pris. Klaget på dette og som plaster på såret skulle jeg få VDSL i stedet, da skulle alt bli bedre fikk jeg beskjed om, det ble starten på nye problemer med dobbelt fakturering og nå innkasso/stengnings varsel på det ADSL abonnement som de byttet, dette har pågått i 4 måneder uten at de rydder opp. Har også hatt 3 modemer på 6 mnd, de to første fungerte kun en liten stund før nettet plutselig ble borte til stadighet, koblet opp mitt gamle Telenor modem og alt fungerer uten problemer, når de sendte ut det siste modemet som forøvrig ligger ubrukt i esken sin, så fikk jeg purring for ikke å ha sendt inn ødelagt modem nr 2 samme dag som jeg mottok nytt modem med returlapp på gammelt modem, så alt i alt vil ikke anbefale noen og bytte til NextGenTel!!! Med mindre du ønsker masse trøbbel. Har forøvrig pratet med kundeservice utallige ganger men blir ikke ryddet opp.
Hei Tor. Først og fremst beklager jeg at det som var ment som en god løsning og en godtgjørelse i stedet medførte problemer og at du måtte ta kontakt med oss gjentatte ganger. Dette er noe vi jobber med å redusere og i ditt tilfellet forstår jeg det slik at vi har et godt forbedringspotensiale. Vi ønsker naturligvis ikke å sende deg flere modem enn du har behov for, så her har det enten skjedd en systemfeil, eller et menneskelig svikt. Jeg håper saken er rettet opp i nå i din siste henvendelse og at du kan nyte et raskere nett fremover. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Hurtig og godt når det fungerer. Litt store innkjøringsproblemer. Må utvide åpningstidene for kundeservice
Hei Rolf Takk for din tilbakemelding. Vi håper du blir fornøyd med oss fremover. Vi har hatt litt redusert åpningstider på telefonen i sommer, men vi har hatt lengre åpningstider på chat, kontaktskjema, facebook og appen vår. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
Total dysfunksjon, bordet er fullt med fjernkontroller, umulig å pause. Dere er i steinalderen og vi har blitt lurt.
Hei Gunnar. Vi sender kun 1 fjernkontroll som følger med hver TV-dekoderen slik at du trenger kun å ha vår fjernkontroll og kontrollen til selve TV-skjermen din. Vi tilbyr mulighet for å pause programmer, men du må ha en dekoder med opptaksfunksjon for å få tilgang til denne funksjonen. Om du skulle trenge hjelp til å få dette til å virke, ta gjerne kontakt med oss via telefon, chat, facebook eller via vår app. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
Oppstarten av internett er litt kranglete i starten men etter at det har blitt ordnet så er det bra.
Hei Roy Takk for din tilbakemelding. Det er godt å høre at tjenesten virker som den skal nå. Bare ta kontakt om det skulle være noe du trenger hjelp med eller lurer på. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel