NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De sa ingenting om etableringsgebyr, binding 24 mnd. Riktig mengde info på sms ifb leveranse. App sier fremdeles at nettet er offline 9 dager etter leveranse, ingen kommunikasjon i meldinger sendt via app, 7 dager uten svar , and counting
Hei Trond, Tusen takk for at du deler din omtale om hvordan det har vært å bli kunde hos oss! Her høres det ut som vi har stort forbedringspotensial. Jeg kan ikke komme på hvor vi har informert om 24 mnd bindingstid, siden vi ikke har bindingstid på over 12 måneder. Men siden jeg ikke ser flere detaljer enn ditt fornavn her, skulle vi gjerne hatt flere detaljer om ditt abonnement for å kunne finne ut hvor og hva som har feilet. Om ikke alt på magisk vis fungerer som det skal nå så håper jeg du finner tid til å ta kontakt med oss, du kan enkelt nå oss på chat via MinSide og telefon 98707979 😊 Ønsker deg en fin tirsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Ustabil ,ikke kontakt. Dette er veldig irriterende
Hei Morten, Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no 😊 Jeg skjønner at det er veldig irriterende når internett ikke fungerer som det skal. Jeg håper du har fått hjelp og at problemet er løst nå, om det fortsatt er samme trøblete internett så håper jeg du tar kontakt med oss, så vi finner en løsning. Du kan enkelt nå oss via MinSide eller ringe oss på 98707979. Jeg håper du har en fin tirsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
God instruksjon i bruk. Fungerer bra Misforståelse i forhold til Riks TV
Hei Nils, Takk for at du har blitt kunde, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no 💚 Kjekt å lese at du er fornøyd med instruksjon og at internett fungerer bra. Jeg håper du har fått oppklaring i det som har vært misforståelse med RiksTV. Gi oss en lyd hvis du fortsatt har noen spørsmål, du kan enkelt komme i kontakt med oss via MinSide eller telefon 98707979 😊 Ha en super mandag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
.2 timer i telefonkø, så ble det brutt. Du må koble opp alt selv, har ikke motører som kan bistå
Hei Marit, Takk for at du deler omtalen din her på Bytt.no, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Vi jobber for at det skal være enkelt å bli kunde hos oss, da er det kjedelig å se at du sitter igjen med motsatt opplevelse.. Vi har dessverre utfordring med lang kø på telefon siste tiden, og jeg kan si at vi jobber knallhardt for at det skal bli enklere for deg å komme i kontakt fremover! Jeg håper at du har fått hjelp med oppkoblingen du hadde utfordringer med, om det fortsatt ikke fungerer som det skal håper jeg du kan sende meg en e-post til [email protected], så jeg kan se på dette å hjelpe med og finne en løsning 😊 Ha en fin tirsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Fungerar greit nok. Dårlig bildekvalitet på tv sammenlignet med det vi hadde fra Telenor før dessverre.
Hei Hans, Takk for at du deler omtalen din her på Bytt.no, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Vi leverer akkurat samme kvalitet på fiberen over samme linje, men det er kjedelig å se at kvaliteten på TV ikke har vært like god etter du byttet til oss. Jeg håper du tar kontakt med oss om dette så vi kan vinne en løsning og fikse det, om du ikke allerede har gjort det. Husk at du enkelt kan komme i kontakt med oss på chat via MinSide og telefon 98707979 😊 Ha en fin tirsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Virker veldig bra. Synes bildet er klarere en med Telenor
Hei Bjørn, Tusen takk for at du velger fiber fra NextGenTel og for at du deler din opplevelse med oss her 😊 Helt supert at du er veldig fornøyd, og vi skal jobbe knallhardt videre for at du skal kunne være minst like fornøyd kunde hos oss videre 🙌 Ha en strålende tirsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Bra hastighet, men ikke så lett å forstå bruksanvisning da den er misvisende
Hei Kirsti, Takk for din omtale, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Helt supert at der fornøyd med hastigheten vi leverer til deg, og takk for at du gir beskjed om at bruksanvisningen ikke er lett å forstå, for det vil vi jo at den skal være! Jeg håper du kan et par minutter til å sende meg en e-post til [email protected] med noe informasjon om hva som var misvisende i bruksanvisning. Ellers så skal vi jobbe knallhardt på for at det skal være enkelt for deg å være NextGenTel kunde videre. Ønsker deg en nydelig onsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel