Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NextGenTel
3.2
2 195 verifiserte omtaler

NextGenTel omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
2 195 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#4
Utmerket
NextGenTel er rangert
#4 av 67 fiberleverandørerer
37%
Dårlig
37% anbefaler NextGenTel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 2 195 omtaler om NextGenTel

FILTRER OMTALER
463
334
227
193
978
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel
NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no

Fornøyd kunde

Omtale av  Sonja K

Bra kundeservice, jeg måtte ringe om hjelp ved innstallering fordi det ikke fulgte med innstruksjoner, og fjernkontrollen ville ikke koble til. Fikk god hjelp.

Svar fra NextGenTel
22.08.2024 11:15

Hei Sonja, Tusen takk for din omtale og for at du velger internett fra NextGenTel 💚 Så kjekt å se at du er fornøyd med det vi leverer til deg, og takk for tilbakemeldingen om at det ikke fulgte med bruksanvisning, det må vi sjekke nærmere opp i! Hvis det er noe du trenger hjelp til med internett fra oss, er vi her for å hjelpe 😊 Ha en fin torsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Vanskelig å få koblet seg på

Omtale av  Rolf D

Totalt uakseptabel ventetid for å få hjelp. Ingen veiledning for tilkobling som burde vært sendt med boksene.dårlig informasjon for tidspunkt for tilkobling. Nettet var bare plutselig borte.når en endelig kom igjennom på telefon for å få hjelp , så kunne ikke personen svare på hvordan vi skulle tilkoble oss, men kunne bare bredbånd. Ny ventetid for å få hjelp fra Riks tv😤

Svar fra NextGenTel
22.08.2024 11:11

Hei Rolf, Tusen takk for din omtale, vi i NextGenTel setter stor pris på at du tar deg tiden til å skrive din opplevelse som kunde 😊 Her høres det ikke ut som du har fått noe god start hos oss, med ingen brukerveiledning, fårlig informasjon og ikke god hjelp på telefon, det er jo ikke sånn vi jobber for at det skal være og her høres det rett og slett ut som mye har gått galt. Jeg ser dessverre ikke annet om ditt abonnement enn det du skriver her, og det står oppgitt både fiber og mobilt bredbånd som teknologi. Jeg håper at du har fått hjelp og at alt fungerer som det skal på dette tidspunkt, om ikke håper jeg du tar kontakt. Vi står klare til å hjelpe på telefonnummer 98707979. Jeg ville satt stor pris på om du ville tatt noen minutter å sendt en e-post til [email protected], sånn at jeg kan få enda bedre innsikt i hva som har gått galt her. Ønsker deg en fin torsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel

Litt overraska

Omtale av  Odd

Det er fleire kostnader enn det eg vart førespegla då eg vart kunde

Svar fra NextGenTel
12.07.2024 13:43

Hei, Odd! Takk for omtalen din her på Bytt.no, og for at du har blitt kunde hos oss 😊 Det er aldri kjekt med kostnader som kommer overraskende på. Vi skal være en enkel internettleverandør uten skjulte kostnader. Her vil jeg gjerne forstå litt mer om hvilke kostnader du tenker på. Jeg får kun sett fornavnet ditt her på Bytt.no, men dersom du kunne sendt meg en mail på [email protected] med litt mer informasjon, så kan jeg få tatt en kikk på hvor vi har tråkket feil. Takk igjen for at du har blitt kunde. Ha en nydelig fredag! Beste hilsen Martin, NextGenTel

Du skal kunne en del om internet og TV når du står der med tilsendte bokser!

Omtale av  Bjorn J

Deco-boksen er god, instruksjoner for oppmontering kunne vært adskillig bedre. Det tok 3 -tre- dager med telefoner til og fra NGT og RiksTV før det fungerte. Ingen skjønte helt hvorfor, men det skal sies: Kundebehandlerne gav ikke opp! Og når vi til slutt fikk det opp, fungerte det utmerket. Jeg har vært Telenor-kunde i 40 år - nå får NextGenTel og RiksTV sjansen til både å være bedre OG rimeligere.

Svar fra NextGenTel
12.07.2024 13:39

Hei, Bjørn! Takk for at du deler omtalen din her på Bytt.no, og for at du gir oss en sjanse til å levere fiber til deg, etter at du har vært kunde hos Telenor i så mange år 💚 Utrolig kjekt å se at du at alt fungerer utmerket nå, og at du hadde en god opplevelse med kundebehandlerne våre. Det skal jeg formidle videre 😊 Jeg er veldig interessert i å vite mer om opplevelsen din med å koble opp boksene, og instruksjonene du fikk, slik at vi kan gjøre ting bedre og enklere i fremtiden. Her på Bytt.no får jeg kun sett fornavnet ditt, men dersom du kan bruke et par minutter og sende meg en mail på [email protected], hadde det vært veldig nyttig for oss. Takk igjen for at du har blitt kunde, og for en veldig nyttig omtale her på Bytt.no. Håper at jeg hører fra deg. Ha en flott sommer videre! Beste hilsen Martin, NextGenTel

Verdig fornøyde til nå.

Omtale av  Beata

Alt er bra. Fungerer som det skal. Fikk god hjelp fra kundeservice.

Svar fra NextGenTel
12.07.2024 11:04

Hei, Beata! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler din omtale på Bytt.no 💚 Utrolig fint å se at du er veldig fornøyd og at alt fungerer som det skal. Vi skal jobbe på videre for å gjøre det like enkelt for deg å være NextGenTel-kunde, også i fremtiden 🤗 Ha en flott fredag, og riktig god sommer videre ☀ Beste hilsen Martin, NextGenTel

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Litt rot, men landet til slutt.

Omtale av  Thomas S

Får mange mailer både fra NextGentel og RiksTV etter å bestilt. Får bekreftelse på feil pris, og bekreftelser oppdelt og forvirrende, der du selv må regne deg frem til at det stemmer. Uklar kommunikasjon om forholdet mellom fiberbredbånd og TV-tilbudet over fiber som er koblet til det. Det ble rett til slutt, men flere henvendelser trengtes, og det tok lang tid å få svar, som var forståelige.

Svar fra NextGenTel
12.07.2024 13:23

Hei, Thomas! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din på Bytt.no 😊 Veldig kjekt å se at du er fornøyd med hastigheten vi leverer på fiberen. Men vi har tydeligvis tatt et solid mageplask når du har fått levert flere mailer med feil pris. Jeg får kun sett fornavnet ditt her på Bytt.no, men dersom jeg kan låne et par minutter av tiden din, hadde jeg satt stor pris på om du sendte meg en mail til [email protected] med litt mer informasjon, så kan jeg finne ut hva som har gått galt. Prisen hos oss skal være god og enkel, og da er det viktig at vi ikke gjør det forvirrende for deg og andre 😊 Håper at jeg hører fra deg. Ønsker deg en nydelig fredag og sommer videre! Beste hilsen Martin, NextGenTel

Fungerer og er fornøyd

Omtale av  Eivind K. M

Fungerer perfekt når jeg omsider fikk åpnet det. Hadde problemer da jeg ikke er særlig flink med data.

Svar fra NextGenTel
12.07.2024 13:34

Hei, Eivind! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din på Bytt.no 💚 Utrolig kjekt å se at nettet fungerer perfekt når du har fått alt opp og gå. For oss er det viktig at det er enkelt å komme i gang med nettet, men basert på din opplevelse ser det ut som at vi har bommet litt. Jeg får kun sett fornavnet ditt her på Bytt.no, men jeg vil gjerne høre mer om hva du opplevde som vanskelig med å komme i gang. Da kan vi lære av det, og gjøre ting bedre i fremtiden. Dersom du har et par minutter kan du sende meg en mail på [email protected] med litt mer informasjon. Takk igjen for at du har blitt kunde hos oss. Ha en nydelig fredag, og sommer videre! Beste hilsen Martin, NextGenTel

NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel mener

NextGenTel

Har tilegnet profilen
NextGenTel deltar på Bytt.no

NextGenTel har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NextGenTel besvarer omtaler

NextGenTel har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NextGenTel ønsker tilbakemeldinger

NextGenTel benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR