NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Da jeg har problemer med å koble pc til nettet og prøver å få hjelp, sitter jeg først i 43 minutter og plutselig er det stengt. Dette er for dårlig service fra NextGenTel. Kl var da 17 når jeg fikk beskjed om at det var stengt. Dette er jeg veldig misfornøyd med
Angrer umiddelbart på bytte til NextGenTel. Må forholde deg til to-tre selskap og apper, appene håpløst dårlige i bruk. Kundeservice er umulige å komme i kontakt med. Utstyret er dårligere enn det vi byttet fra. Wifi-utstyret holder ikke det det lover. Må restarte ruteren flere ganger per dag.
Vansker med oppkobling, Montør hjelp nødvendig. Stor ekstra kostnad Sender fakturaen fra montør til dere
Får faktura før utstyr er levert. Umulig med hjelp for oppsett/installasjon. Alt må gå på nett umulig på tlf. Tregt kanalbytte.
Var ikke fornøyd med Rikstv, da de sender en tvboks som ikke virker, og fikk ny først den 7 juli. Og Rikstv er en underleverandører av dere, så det er dere som er ansvarlig for levering, da jeg har bestilt alt hos dere. Hva med litt kompensasjon for dette?
Hadde litt problem i begynnelsen, men det ble raskt ordnet av en hyggelig dame på kundeservice.
Veldig mye rot, har ikke fått det jeg ble lovet av en useriøs selger fra dere. I tillegg til dette tar det ekstremt lang tid å komme frem på telf. Ved min siste henvendelse ventet jeg 1time og 45 min. på telefon. Gir 5 stjerner til kunderådgiveren jeg snakket med, som var utrolig hjelpsom, men ellers helt elendig.