NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Den 11/7 Tirsdag var nettet borte, kuben lyste rødt, var tilbake utpå kvelden.
Etter 13 dager som NextGentel kunde er jeg godt fornøyd. Overgangen fra Nordix data (Telenor eid) har gått sømløst. Får håpe at jeg blir like fornøyd i fortsettelsen.
Da jeg har problemer med å koble pc til nettet og prøver å få hjelp, sitter jeg først i 43 minutter og plutselig er det stengt. Dette er for dårlig service fra NextGenTel. Kl var da 17 når jeg fikk beskjed om at det var stengt. Dette er jeg veldig misfornøyd med
Angrer umiddelbart på bytte til NextGenTel. Må forholde deg til to-tre selskap og apper, appene håpløst dårlige i bruk. Kundeservice er umulige å komme i kontakt med. Utstyret er dårligere enn det vi byttet fra. Wifi-utstyret holder ikke det det lover. Må restarte ruteren flere ganger per dag.
Vansker med oppkobling, Montør hjelp nødvendig. Stor ekstra kostnad Sender fakturaen fra montør til dere
Får faktura før utstyr er levert. Umulig med hjelp for oppsett/installasjon. Alt må gå på nett umulig på tlf. Tregt kanalbytte.
Var ikke fornøyd med Rikstv, da de sender en tvboks som ikke virker, og fikk ny først den 7 juli. Og Rikstv er en underleverandører av dere, så det er dere som er ansvarlig for levering, da jeg har bestilt alt hos dere. Hva med litt kompensasjon for dette?