NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ok, men hadde jeg kunne velge fritt hadde det blitt altibox. Liker ikke at dette abbonementet er knyttet til Riks-TV
Hei Per, Godt å høre at du er fornøyd, tross at du ikke hadde mulighet til å velge din foretrukne leverandør. Med det sagt, så er du på ingen måte låst til å kjøpe TV-løsning fra oss, og kan helt fint ha fiber til den (kanskje) laveste prisen på markedet - uten å bli tvunget til å ha andre tjenester fra oss ☺️ Takker deg for tilbakemeldingen, og ønsker deg en strålende dag videre ☀️ Mvh Christian NextGenTel
Bestillt 100/100 men blei fakturert for 300/300. Blei lovet forandring pr telefon 2-3 ganger men ingen ting skjedde før etter første faktura. Hvorfor får vi fakturagebyr på over 100kr npr faktura kommer på Mail.
Hei Roger, Tusen takk for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no! Her ser det ut som vi har bommet mye! Jeg håper at vi har fått rettet opp i hastighetet og fakturering til nå. Hvis ikke håper jeg du tar kontakt med oss så vi får ordnet opp i dette snarest! Jeg håper vi får rettet opp i dette intrykket og at du blir mer fornøyd som kunde hos oss fremover, vi skal jobbe på for å gjøre det enklere å være kunde hos oss, og setter pris på at du gir oss en tilbakemelding med din opplevelse 😊 Ønsker deg en riktig fin dag! Hilsen, Jenny NextGenTel
Fornøyd så langt men litt klatt før me fikk nettet på plass Måtte snakke med tre forskjellige personer Lang ventetid
Hei Magnar, Tusen takk for at du deler din omtale her på Bytt.no! Kjekt at du er fornøyd med fiberen vi levere, skulle helst sett at oppkoblingen gikk mer sømløst enn det du skriver her. Vi skal jobbe på videre for å gjøre det enda enklere å bli kunde hos oss! Om du har noen spørsmål er det bare å ta kontakt, vi står klare til å hjelpe 😄 Ønsker deg en strålende dag Hilsen, Jenny NextGenTel
Oppsett lyktes ikke. Kundeservice svarte etter 4 dager, og ba oss prøve ting vi allerede hadde meldt dem at vi hadde prøvd. Vi har ikke wifi og ikke TV og har snart brukt opp mobildata på telefonen.
Hei, Ulf Tusen takk for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no! Så kjipt at du har hatt denne opplevelse i oppstarten av ditt kundeforhold hos oss, da har vi ikke gjort jobben vår godt nok! Jeg har ikke noen flere detaljer om ditt abonnement enn det som står her i omtalen, men jeg håper virkelig at internett og TV fungerer som det skal hjemme hos deg nå! Hvis ikke, og om du har andre spørsmål så vil jeg anbefale at du tar kontakt med oss på telefon 98707979, så står vi klare til å hjelpe deg videre 😊 Ønsker deg en god helg når den tid kommer! Jenny NextGenTel
Har vært uten nett og TV siden eg bytta til NextGenTel for ei uke siden, så eg har ingenting å vurdere. Viser seg at eg må vente ennå nokon dagar på ny router som viste seg å vere defekt. Dårleg start for ein som jobbar heimefrå!
Hei, Terje Tusen takk for at du deler din omtale om oss her på Bytt.no! Så kjedelig at du har fått en så dårlig opplevelse med oss i oppstarten av ditt abonnementet, da har vi ikke gjort jobben vår godt nok 😨 Jeg håper virkelig at abonnementet ditt er oppe å går allerede, hvis ikke så anbefaler jeg at du tar kontakt med oss så gjør vi vårt beste for å få abonnementet til å fungere som det skal så fort som mulig! Du når oss på chat via MinSide eller på telefon 98707979. Håper at vi kan forandre intrykket du har fått til nå, så skal vi jobbe på for at du kan bli fornøyd kunde hos oss fremover! Ønsker deg en riktig god helg når den tid kommer Jenny NextGenTel
grei vedr tilsendelse av utstyr. Noe plunder og heft med å innstallere nytt utstyr og etablere nettforbindelse
Hei, Odd Tusen takk for at du deler din tilbakemelding med oss her på Bytt.no! Først og fremst, kjekt å se at internett fungerer bra 😄 Kjedelig at det ikke var enkelt å rett frem med installasjonen, hvis du har lyst å sende en e-post til [email protected], med litt informasjon om hva som var heft i forbindelse med oppkoblingen, hadde jeg satt pris på mer informasjon om det 😊 Ønsker deg en strålende helg når den tid kommer! Jenny NextGenTel
Ikke tro på selger, undersøk selv og be om skriftlig dokumentasjon på dine spørsmål. Vi ble lurt av selger. Manglende kompetanse på selger og veileder. Følgefeil har påført oss merkostnader.
Hei, Gu Tusen takk for din tilbakemelding her på Bytt.no! Jeg kan ikke se noen andre detaljer enn det du skriver her, og her skulle vi gjerne hatt mer informasjon for å få innblikk i saken din. Jeg håper du kan ta deg tid til å sende meg en e-post til [email protected], for å få en bedre oversikt på hva som er skjedd her! Ønsker deg en riktig god helg når den tid kommer! Jenny NextGenTel