NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Helt greit, ingen problemer.Har nesten ikke brukt TV siden det ble installert, men alt virker som det skal.
Hei, Odd G. H Så kjekt at alt fungerer som det skal! Om du har noen spørsmål eller det er noe vi kan hjelpe til med så er det bare å ta kontakt, vi står klare til å hjelpe! Tusen takk for at du velger bredbånd fra NextGenTel 🙌 Ønsker deg en riktig fin helg Jenny NextGenTel
Har hatt fiber fra dere nå i noe uker å det fungerer utmerket
Hei, Arne M. O Tusen takk for din tilbakemelding her på Bytt.no, veldig kjekt å se at du er så fornøyd og at fiberen fungerer utmerket, akkurat som den skal 😄 Takk for at du velger fiber fra NextGenTel 💚 Ta gjerne kontakt med oss hvis du har noen spørsmål eller det er noe vi kan hjelpe deg med. Ønsker deg en riktig fin helg Jenny NextGenTel
Stabilt nett, lett å koble opp, god informasjon fra leverandør
Hei, Bamse Tusen takk for din tilbakemelding her på Bytt.no, kjekt at du gir oss full pott i vurderingen, veldig hyggelig å se at du er fornøyd 💚 Vi vil takke deg for å velge internett fra NextGenTel, vi skal jobbe på for at du skal ha en god deal på internett! Ønsker deg en riktig fin helg Jenny NextGenTel
Signalstyrke ser ut til å falle etter vel en ukes drift. Begrunnelse for denne påstanden er: Det trådløse nettverket er ikke stabilt på samme avstand som ved oppstarten og i den første driftsuken. Ingen endring ble foretatt internt i boligen.
Hei, Leif Så kjipt at det trådløse nettverket forverret seg etter en uke i bruk. WiFi er komplekst og det er mange faktorer som kan spille inn for hvorfor det ikke fungerer optimalt. Jeg ser jo ikke hvilket utstyr du har eller hvor det er plassert. Men jeg håper du kan ta kontakt med oss igjen sånn at vi kan hjelpe med å finne ut hvordan det kan optimaliseres på best måte. Jeg kan også tipse om artiklene vi skriver om dette på NextGenTel Nytt, som du finner på nettstedet vårt 💡 Ta gjerne kontakt med oss på 987 07979 eller chat via MinSide, så står en dyktig kollega klar til å hjelpe videre med dette. Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel og for at du legger igjen din tilbakemelding her på Bytt.no, din mening hjelper oss på veien videre for å bli enda bedre 💚 Ønsker deg en riktig fin helg Jenny NextGenTel
Like etter at jeg fortalte en venn at jeg hjadde byttet til nexgentel, sa han at da ville jeg miste internett forbindelsen min ofte, og etter bare et par dager skjedde akkurat det, hvis dette er normalen for nexgentel blir jeg ikke kunde der lenge...
Hei, Odd F. B Tusen takk for at du velger bredbånd fra NextGenTel og for at du legger igjen din tilbakemelding om oss her på Bytt.no 🙌 Så kjipt at forbindelsen er ustabilt, det skal den jo ikke være med internett over fiber. Jeg håper du tar kontakt med oss så vi får sett på dette så snart som mulig. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 987 07979 eller på chat via MinSide. Vi står klar til å hjelpe 💚 Ønsker deg en fin helg Jenny NextGenTel
Noe ustabilt nett fortsatt, men hadde samme problem med Telenor
Hei, Ragnhild O Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel! Vi leverer fiber over akkurat samme linje som Telenor, så internett er den samme, bare billigere 🥳 Vi vil selvfølgelig få rettet opp i den ustabiliteten du opplever. Jeg håper du tar kontakt med oss så vi får sett på dette så snart som mulig. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 987 07979 eller på chat via MinSide. Vi står klar til å hjelpe 💚 Vi vil takke for at du tar deg tid til å legge igjen din tilbakemelding her på Bytt.no! Ønsker deg en riktig fin helg Jenny NextGenTel
Alt virkar som det skal, og små feil vert retta straks.
Hei, Anders H Tusen takk for at du legger igjen din omtale her på bytt.no, det setter vi stor pris på! Så flott at internett virker som det skal og at du syns det virker som et godt bytte. Vi leverer jo akkurat samme fiberkvalitet som Telenor, over samme linje - bare billigere 🥳 Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel Ønsker deg en strålende helg Jenny NextGenTel