NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Signalstyrke ser ut til å falle etter vel en ukes drift. Begrunnelse for denne påstanden er: Det trådløse nettverket er ikke stabilt på samme avstand som ved oppstarten og i den første driftsuken. Ingen endring ble foretatt internt i boligen.
Hei, Leif Så kjipt at det trådløse nettverket forverret seg etter en uke i bruk. WiFi er komplekst og det er mange faktorer som kan spille inn for hvorfor det ikke fungerer optimalt. Jeg ser jo ikke hvilket utstyr du har eller hvor det er plassert. Men jeg håper du kan ta kontakt med oss igjen sånn at vi kan hjelpe med å finne ut hvordan det kan optimaliseres på best måte. Jeg kan også tipse om artiklene vi skriver om dette på NextGenTel Nytt, som du finner på nettstedet vårt 💡 Ta gjerne kontakt med oss på 987 07979 eller chat via MinSide, så står en dyktig kollega klar til å hjelpe videre med dette. Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel og for at du legger igjen din tilbakemelding her på Bytt.no, din mening hjelper oss på veien videre for å bli enda bedre 💚 Ønsker deg en riktig fin helg Jenny NextGenTel
Like etter at jeg fortalte en venn at jeg hjadde byttet til nexgentel, sa han at da ville jeg miste internett forbindelsen min ofte, og etter bare et par dager skjedde akkurat det, hvis dette er normalen for nexgentel blir jeg ikke kunde der lenge...
Hei, Odd F. B Tusen takk for at du velger bredbånd fra NextGenTel og for at du legger igjen din tilbakemelding om oss her på Bytt.no 🙌 Så kjipt at forbindelsen er ustabilt, det skal den jo ikke være med internett over fiber. Jeg håper du tar kontakt med oss så vi får sett på dette så snart som mulig. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 987 07979 eller på chat via MinSide. Vi står klar til å hjelpe 💚 Ønsker deg en fin helg Jenny NextGenTel
Noe ustabilt nett fortsatt, men hadde samme problem med Telenor
Hei, Ragnhild O Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel! Vi leverer fiber over akkurat samme linje som Telenor, så internett er den samme, bare billigere 🥳 Vi vil selvfølgelig få rettet opp i den ustabiliteten du opplever. Jeg håper du tar kontakt med oss så vi får sett på dette så snart som mulig. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 987 07979 eller på chat via MinSide. Vi står klar til å hjelpe 💚 Vi vil takke for at du tar deg tid til å legge igjen din tilbakemelding her på Bytt.no! Ønsker deg en riktig fin helg Jenny NextGenTel
Alt virkar som det skal, og små feil vert retta straks.
Hei, Anders H Tusen takk for at du legger igjen din omtale her på bytt.no, det setter vi stor pris på! Så flott at internett virker som det skal og at du syns det virker som et godt bytte. Vi leverer jo akkurat samme fiberkvalitet som Telenor, over samme linje - bare billigere 🥳 Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel Ønsker deg en strålende helg Jenny NextGenTel
Alt fungerer topp så langt😁 stabilt nett og grei tv funksjon
Hei, Hege Tusen takk for at du velger internett og TV fra NextGenTel og RiksTV. Vi setter pris på at du tar deg tid til å legge igjen hyggelig kommentar 🙌 Kjekt å høre at du er fornøyd med leveransen av både internett og TV! Og veldig stas at du gir oss full score her på Bytt.no💚 Ønsker deg en riktig god helg Jenny NextGenTel
Fornøyd med bredbåndet, men var vanskelig å installert
Hei, Gro Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel og for at du legger igjen din omtale her på Bytt.no! Så kjekt at du er fornøyd med bredbåndet, men ikke så kjekt at du har hatt problemer med installasjon, da har vi ikke gjort jobben vår godt nok. Jeg håper på at problemet med bredbåndet til hytta er løst, hvis ikke håper jeg du kan ta kontakt med oss igjen så vi får fortgang på å fikse det! Så skal vi jobbe på hver dag for å gjøre det enkelt for deg å være kunde hos oss 💚 Ønsker deg en riktig fin helg Jenny NextGenTel
Har ikke kommet helt inn i alt,men det ser veldig bra ut det jeg har vært igjennom
Hei, Bjørn A. N Tusen takk for at du velger fiber fra NextGenTel, og for at du legger igjen hyggelig tilbakemelding her! Så fint at du er fornøyd med det du har testet av abonnementet, gi beskjed om det er noe vi kan hjelpe deg med 😃 Ønsker deg en riktig fin dag Hilsen Jenny NextGenTel