NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fornøyd med bredbåndet, men var vanskelig å installert
Hei, Gro Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel og for at du legger igjen din omtale her på Bytt.no! Så kjekt at du er fornøyd med bredbåndet, men ikke så kjekt at du har hatt problemer med installasjon, da har vi ikke gjort jobben vår godt nok. Jeg håper på at problemet med bredbåndet til hytta er løst, hvis ikke håper jeg du kan ta kontakt med oss igjen så vi får fortgang på å fikse det! Så skal vi jobbe på hver dag for å gjøre det enkelt for deg å være kunde hos oss 💚 Ønsker deg en riktig fin helg Jenny NextGenTel
Har ikke kommet helt inn i alt,men det ser veldig bra ut det jeg har vært igjennom
Hei, Bjørn A. N Tusen takk for at du velger fiber fra NextGenTel, og for at du legger igjen hyggelig tilbakemelding her! Så fint at du er fornøyd med det du har testet av abonnementet, gi beskjed om det er noe vi kan hjelpe deg med 😃 Ønsker deg en riktig fin dag Hilsen Jenny NextGenTel
Byttet fra Telenor til NextGentel gikk raskt og smertefritt. Signalet her bedret seg og faktura er betydelig lavere. Superfornøyd!
Hei, Ole A. G Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel og for fin tilbakemelding her på Bytt.no 💚 Vi er strålende fornøyd med å høre at du er superfornøyd, og ikke minst at signalet ditt har bedret seg etter du gikk over til oss 😄 Ønsker deg en riktig fin dag! Jenny NextGenTel
Helt OK bredbånd, men TV-signalene fra RiksTV kom ikke på plass. Nextgentel var ikke villig til å bistå med å få fikset TV-signalene.
Hei, Tommy B Tusen takk for at du velger NextGenTel og for din tilbakemelding her på Bytt.no 💚 Kjedelig å høre at TV-signalene ikke fungerer, vi leverer tross internett og TV som en totalpakke i et samarbeid mellom NextGenTel og RiksTV. Når et problem oppstår ønsker vi at du skal få hjelp fra den leverandøren som er flinkest på det feltet som det er problem med. Hvis bredbåndet bare er ok, så vil vi gjerne få sett på hva som kan forbedres. Enten så kan det være en rotårsak til hvorfor TV-signalene ikke har fungert, hvis ikke så har RiksTV en dyktig gjeng som kan hjelpe deg videre når det kommer til å fikse TV-signalene. Håper du kontakter oss, så vi finner en løsning på dette. Ring oss gjerne på 98707979, så står vi klar til å hjelpe 😊 Ønsker deg en riktig fin dag Jenny NextGenTel
Har gått smertefritt å bytte leverandør. Foreløpig fungerer alt som det skal. Hyggelig mann som hjalp til over telefon.
Hei, Alfhild S Tusen takk for at du velger fiber fra NextGenTel og for hyggelig tilbakemelding💚 Det skal være enkelt å bli og være kunde hos NextGenTel! Og vi syns at det er helt supert at du er fornøyd med både bytteprosess og leveransen. Vi skal fortsette å jobbe på videre for at du skal ha en god deal på internett fra oss. Ønsker deg en strålende dag Hilsen Jenny NextGenTel
Virker ganske greit, litt "hakking" innimellom.....
Hei, Geir Tusen takk for at du velger NextGenTel og for at du legger igjen din omtale her på Bytt.no 😄 Så bra at det virker greit, men vi vil at det skal fungere helt utmerket og uten hakking innimellom! Jeg anbefaler at du tar kontakt med oss, så hjelper en dyktig kollega med å se på hva som fører til hakking og finne en løsning på dette. Ønsker deg en riktig fin dag Jenny NextGenTel
Bredbåndet har foreløpig vært stabilt. Vi har tidligere hatt annen leverandør. Til tider har nettet vært ustabilt. Nå har det fungert bra.
Hei, Bjørn Atle Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel og for hyggelig kommentar her på Bytt.no! Så bra at nettet foreløpig har vært stabilt, det skal det jo være. Hvis du opplever ustabilitet eller andre problemer med nett, ta gjerne kontakt med oss så står vi klare til å hjelpe 💚 Ønsker deg en riktig fin dag Jenny NextGenTel