NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Skal ha 300/300 har ikke i nærheten av det. Må koble meg av nettverket ofte for og i det hele tatt kunne surfe
Hei Stian, Så kjipt å høre at du ikke får hastigheten som du skal på abonnementet fra oss! Hvis du fortsatt opplever samme problemet, så hjelper vi gjerne. Du får hjelp av en dyktig medarbeider hos oss om du ringer 987 07 979, chatter med oss innlogget via MinSide eller sender oss direktemelding på Facebook-siden vår. Mvh Jenny, NextGenTel
Ble lovet at vi ikke skulle merke forskjell etter bytte fra Telenor til dere. Nå klager barna på dårlig nett
Hei Svein! Takk for at du tar deg til til å gi oss din tilbakemelding! Kjedelig å høre at barna klager hjemme hos deg. Nettet skal jo funke, så det må vi finne en løsning på sammen med deg. Jeg ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på 987 07 979, via MinSide eller på direktemelding på Facebook-siden vår. Med litt mer informasjon fra deg så skal vi kunne finne en god løsning på WiFi-problemet! 🤗 Hilsen Martin, NextGenTel
Dårlig kundeservice, ustabilt nett! Lang ventetid.. IKKE BRUK NextGenTel! Styr unna!!
Hei, Michael Så kjipt at du har dette inntrykket av oss som leverandør! Håper du tar deg tid til å kontakte vår support for videre hjelp hvis du fortsetter å oppleve ustabilitet på nettet fra oss og at vi kan gjøre deg mer fornøyd som kunde. Ønsker deg en fin dag 😊 Mvh Jenny, NextGenTel
Har 300/300 som fungerer bra. Kjøpt sammen med abo på rikstv. Alt ved kjøp installasjon fra enkelt og greit. Opplever 1-3 sek lagging (1-2 ganger pr time) når jeg ser på lineær tv via rikstv appen på apple- tv 4K. Signalene kommer fra ruter til apple tv via kabel.
Hei, Kai R Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen tilbakemelding her på Bytt.no! Så bra at du syns det har vært en god prosess og enkel installasjon – det er akkurat sånn det skal være! Hvis du fortsatt opplever lagging så anbefaler jeg at kontakter oss, så vi kan ta en nærmere titt på hva dette kommer av. Ønsker deg en fin dag 😊 Mvh Jenny, NextGenTel
Stadige brudd på bilde og lyd. Må bryte strømmen for å få "maskineriet" igang igjen. Det same gjeld for internettet. Kan ikkje taste inn ønska kanal (må bla fram og tilbake). Får ikkje opp programovetsikt for dei enkelte kanalane.
Hei, Modolf H Tusen takk for din tilbakemelding Kjedelig å høre at forbindelsen ikke fungerer som den skal, og at du opplever ustabilitet! Hvis du tar deg tid til å kontakt kundesupporten vår, kan en dyktig medarbeid hos oss hjelpe deg videre. Jeg håper du bli mer fornøyd med leveransen fra oss fremover. Du når oss forresten ved å ringe 987 07 979, chatte med oss innlogget via MinSide eller sende oss en direktemelding på Facebook-siden vår 😊 Ønsker deg en god dag Mvh Jenny, NextGenTel
Siden vi har egen wifi ruter merket vi ikke noe ved å bytte til NextGenTel. Nå håper vi fortsettelsen er like problemfri.
Hei Eivind! Takk for at du deler din tilbakemelding med oss her på Bytt.no! At du ikke har merket noe etter overgangen til oss er veldig bra. Vi ønsker jo at leverandørbyttet skal gå knirkefritt. Jeg krysser alle fingrer og tær for at fortsettelsen blir like bra som starten 😊 Ikke nøl med å ta kontakt med oss om du har spørsmål, eller trenger hjelp fra oss. Hilsen Martin, NextGenTel
Dette var ingen Plug and Play, så jeg måtte kontakte kundesenter. Her fikk jeg aldri noe svar hverken dag en eller to. Etter 2 timer venting var det slutt for mitt vedkommende og abonnementet ble sagt opp og utstyret returnert. Det er også helt uakseptabelt at det ikke er kundeservice mellom fredag kl 16 og mandag morgen.
Hei, Så kjipt å høre at dette var opplevelsen du fikk som kunde hos oss! Vi setter pris på omtaler, både i form av ris og ros, så vi tar med oss din tilbakemelding videre på veien fremover siden vi alltid vil prøve å forbedre oss. Ønsker deg en fin dag Mvh Jenny NextGenTel