NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig viktig for å forstå prosessen hvordan det hele fungerer
Det fungerer, for mange kanaler som er av liten interesse
Dette synes jeg rett og slett var dårlig, etter 5 uker med venting på dato om når montør kan komme og koble oss opp til fibernettverk har vi fortsatt ikke fått noen informasjon. Vi har snakket med kundeservice og forklart at i disse tider (COVID-19) må vi har Internett for at skole og arbeid skal gå rundt, dette kunne de ikke gjøre noe med. Da vi fortsatt ikke har fått informasjon om når vi blir koblet opp ville vi avbryte kontrakten vår med dem. Dette var ikke mulig med mindre du betalte 1500 kr for det. Dette er så sinnssykt uprofesjonelt da vi etter 5 uker ikke har fått noen beskjed om noen ting. Dette gjør meg veldig oppgitt da de vil har betalt 1500 kr for absolutt ingenting. Jeg vil ikke oppfordre folk til å gå inn i avtale med nextgentel, det er veldig uprofesjonelt, tar lang tid og rett og slett ikke bryr seg om sine kunder!
Veldig hyggelig og hjelpsom service, alt kan gjøres med en telefon.
Dere lover å fikse nettet og kommer med nye garantier om når det skal bli gjort i over 2 uker. Aldri mere NextGenTel
Prøvde avslutte før engang abonnement var startet pga flytting til annen adresse. Betalt for mnd som skulle være 1 mnd, og avsluttet 3 dager før engang mnd starta. Hadde ikke oppsigelsestid engang men får ikke refundert beløpet. Når eg faktisk avsluttet det hele før det hele startet til og med.
Har ikke nett. Har ringt dere siden fredag og bedt om hjelp. Fredag fikk jeg beskjed om at han skulle legge dette inn og kontakt med i går. Hørte ikke noe mer. Ringt dere to ganger i dag. På siste samtale prater jeg med (anonymisert) som sier at hun ikke kan se noe dialog tidligere og dermed ikke kan hjelpe. Jeg har ikke signal i leiligheten, men hun står fast på at i hennes system er det signal? Dette er den verste kundeservice jeg har opplevd.
Hei Aino. Det er alltid et godt utgangspunkt at vi har kontakt mot ruteren, men det betyr naturligvis ikke at vi ikke skal hjelpe videre. Jeg håper og tror du har fått hjelp nå, men om det mot formodning ikke er tilfellet ber jeg om at du gir oss en lyd igjen. Hilsen Samuel i NextGenTel