NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Leverer ikke nett som fungerer og har elendig rekkevidde. Må vente alt for lenge på at noe skal bli fikset, har nå ventet i 4-5 dager på dere og ingen å se.. Struper nett og greier ikke å levere nett til en vanerlige familie på 4. FORFERDELIG!!
Hei Alderi. Nettet fra oss skal være stabilt og vi tilbyr flere forskjellige abonnement tilpasset hver enkelt sitt behov. En familie på fire har gjerne behov for en høyere hastighet enn en enkelt bruker og til mange av våre kunder kan vi tilby høyere hastigheter enten over DSL, eller fiber. Vedrørende den trådløse tilkoblingen kan det i en større bolig være behov for å utbedre den trådløse tilkoblingen ved en trådløs repeater, mesh nettverk som Airties, eller en ekstra ruter. Normal rettetid ved feilrettinger for en enkelt linje er 3-5 virkedager. Jeg beklager ulempen dette medfører. Jeg håper og tror at feilen du opplever er snart rettet. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Har nå oppgradert til 10 mps, håper det gir litt raskere internett Responstid på ca 1 time for å få svar på min henvendelse er lite tilfredsstillende.
Hei Tore Oppgraderingen skal nok gjøre at du opplever at nettet blir raskere, men pass på at opplastingshastigheten. Dersom noen enheter står på i bakgrunnen og laster opp, kan dette påvirke hele nettverket og skape treghet. Ventetiden er noe vi er klar over og selvfølgelig ikke ønsker. Vi jobber med tiltak for å bedre ventetiden. Kan anbefale å ta kontakt på chat, facebook eller via appen vår om det er lang ventetid på telefonen. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
Det tar for lang tid å komme gjennom til kundeservice. De burde ha flere kundebehandlere på kundeservice.
Hei Audun. Vi er klar over at ventetiden på telefon er lengre enn vi ønsker og vi jobber med tiltak for å forbedre dette. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
Etter en uke som kunde. Er jeg svært lite fornøyd med å ringe kundeservice (1-2 timer kø) elendig bildekvalitet samt en fjernkontroll som er løs innmat i og ser ut som den er fra et kinder egg. Fik også opplyst nå etter en uke at jeg hadde bindingstid på et år. Håper dere kan kansellere avtalen å la meg komme tilbake til Telenor
Hei Trond. Her virker det til at du har fått en dårlig start på kundeforholdet og det er sterkt beklagelig. Bildekvaliteten skal være god, men på enkelte kanaler opplever vi utfordringer som vi jobber med å få rettet så snart som mulig. Innmaten til fjernkontrollen skal ikke være løs, så ta gjerne kontakt med oss for å få tilsendt en ny. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Kjenner ikke problemet utover at alt går tregt og vi blir kastet ut av nettet, og må bruke 4g.
Hei Reidar. Slik skal det ikke være, jeg anbefaler deg å ta kontakt med oss slik at vi kan feilsøke problemet ditt. Du kan nå oss på chat, facebook, telefon eller appen vår. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
Ruter returned by Posten.no and now you tell me that it has not been returned. Very disappointed with NextGenTel.
Hi Charles. Unfortunately packages that are not sent with a tracing ID is returned by Posten as we inform by e-mail when you're asked to return the router. As we want the router returned this is not something we take lightly. Until further notice all routers have to be sent with a tracing ID. Kind regards, Samuel NextGenTel
Hadde tenkt å bytte fra Telenor, men prisen ble ikke mer enn 100 rimeligere, og da tok jeg ikke sjansen på bakgrunn av all den negative omtalen jeg leste på nett. Min kundebehandler var meget informativ og serviceminded, så jeg følte meg godt ivaretatt med tanke på info og kunnskap om produkt. Valgte som sagt å ikke bytte grunnet pris.
Hei! Fint å høre at du ble godt tatt imot. Jeg håper at du prøver oss ved en senere anledning. Ønsker deg en flott uke! Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel