⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NextGenTel
3.2
2 196 verifiserte omtaler

NextGenTel omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
2 196 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#4
Utmerket
NextGenTel er rangert
#4 av 67 fiberleverandørerer
37%
Dårlig
37% anbefaler NextGenTel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 2 196 omtaler om NextGenTel

FILTRER OMTALER
463
334
227
194
978
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel
NextGenTel har 2 196 verifiserte omtaler på Bytt.no

Leverer ikke og fungerer ikke!

Omtale av  Alderi M

Leverer ikke nett som fungerer og har elendig rekkevidde. Må vente alt for lenge på at noe skal bli fikset, har nå ventet i 4-5 dager på dere og ingen å se.. Struper nett og greier ikke å levere nett til en vanerlige familie på 4. FORFERDELIG!!

Svar fra NextGenTel
15.08.2019 20:27

Hei Alderi. Nettet fra oss skal være stabilt og vi tilbyr flere forskjellige abonnement tilpasset hver enkelt sitt behov. En familie på fire har gjerne behov for en høyere hastighet enn en enkelt bruker og til mange av våre kunder kan vi tilby høyere hastigheter enten over DSL, eller fiber. Vedrørende den trådløse tilkoblingen kan det i en større bolig være behov for å utbedre den trådløse tilkoblingen ved en trådløs repeater, mesh nettverk som Airties, eller en ekstra ruter. Normal rettetid ved feilrettinger for en enkelt linje er 3-5 virkedager. Jeg beklager ulempen dette medfører. Jeg håper og tror at feilen du opplever er snart rettet. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

For knapp kapasitet når mange brukere samtidig

Omtale av  Tore W. A

Har nå oppgradert til 10 mps, håper det gir litt raskere internett Responstid på ca 1 time for å få svar på min henvendelse er lite tilfredsstillende.

Svar fra NextGenTel
15.08.2019 10:05

Hei Tore Oppgraderingen skal nok gjøre at du opplever at nettet blir raskere, men pass på at opplastingshastigheten. Dersom noen enheter står på i bakgrunnen og laster opp, kan dette påvirke hele nettverket og skape treghet. Ventetiden er noe vi er klar over og selvfølgelig ikke ønsker. Vi jobber med tiltak for å bedre ventetiden. Kan anbefale å ta kontakt på chat, facebook eller via appen vår om det er lang ventetid på telefonen. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel

60 min ventetid på kundeservice

Omtale av  Audun G

Det tar for lang tid å komme gjennom til kundeservice. De burde ha flere kundebehandlere på kundeservice.

Svar fra NextGenTel
15.08.2019 10:04

Hei Audun. Vi er klar over at ventetiden på telefon er lengre enn vi ønsker og vi jobber med tiltak for å forbedre dette. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel

Er levert et dårlig produkt.

Omtale av  Trond B

Etter en uke som kunde. Er jeg svært lite fornøyd med å ringe kundeservice (1-2 timer kø) elendig bildekvalitet samt en fjernkontroll som er løs innmat i og ser ut som den er fra et kinder egg. Fik også opplyst nå etter en uke at jeg hadde bindingstid på et år. Håper dere kan kansellere avtalen å la meg komme tilbake til Telenor

Svar fra NextGenTel
15.08.2019 10:04

Hei Trond. Her virker det til at du har fått en dårlig start på kundeforholdet og det er sterkt beklagelig. Bildekvaliteten skal være god, men på enkelte kanaler opplever vi utfordringer som vi jobber med å få rettet så snart som mulig. Innmaten til fjernkontrollen skal ikke være løs, så ta gjerne kontakt med oss for å få tilsendt en ny. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel

Dårlig forbindelse

Omtale av  Reidar G

Kjenner ikke problemet utover at alt går tregt og vi blir kastet ut av nettet, og må bruke 4g.

Svar fra NextGenTel
15.08.2019 10:04

Hei Reidar. Slik skal det ikke være, jeg anbefaler deg å ta kontakt med oss slik at vi kan feilsøke problemet ditt. Du kan nå oss på chat, facebook, telefon eller appen vår. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Did not order it

Omtale av  Charles J

Ruter returned by Posten.no and now you tell me that it has not been returned. Very disappointed with NextGenTel.

Svar fra NextGenTel
15.08.2019 10:03

Hi Charles. Unfortunately packages that are not sent with a tracing ID is returned by Posten as we inform by e-mail when you're asked to return the router. As we want the router returned this is not something we take lightly. Until further notice all routers have to be sent with a tracing ID. Kind regards, Samuel NextGenTel

God kundeservice

Omtale av  Ninja

Hadde tenkt å bytte fra Telenor, men prisen ble ikke mer enn 100 rimeligere, og da tok jeg ikke sjansen på bakgrunn av all den negative omtalen jeg leste på nett. Min kundebehandler var meget informativ og serviceminded, så jeg følte meg godt ivaretatt med tanke på info og kunnskap om produkt. Valgte som sagt å ikke bytte grunnet pris.

Svar fra NextGenTel
15.08.2019 10:01

Hei! Fint å høre at du ble godt tatt imot. Jeg håper at du prøver oss ved en senere anledning. Ønsker deg en flott uke! Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel

NextGenTel har 2 196 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel mener

NextGenTel

Har tilegnet profilen
NextGenTel deltar på Bytt.no

NextGenTel har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NextGenTel besvarer omtaler

NextGenTel har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NextGenTel ønsker tilbakemeldinger

NextGenTel benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR