NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hadde tenkt å bytte fra Telenor, men prisen ble ikke mer enn 100 rimeligere, og da tok jeg ikke sjansen på bakgrunn av all den negative omtalen jeg leste på nett. Min kundebehandler var meget informativ og serviceminded, så jeg følte meg godt ivaretatt med tanke på info og kunnskap om produkt. Valgte som sagt å ikke bytte grunnet pris.
Hei! Fint å høre at du ble godt tatt imot. Jeg håper at du prøver oss ved en senere anledning. Ønsker deg en flott uke! Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Ny kunde, har ingen erfaring med Nextgentel. Må vente og se.
Hei Behzad Jeg håper du blir fornøyd med oss som leverandør. Bare ta kontakt om du skulle lure på noe. Du kan nå oss på chat, facebook, telefon, kontaktskjema og via appen vår. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
Synes at når jeg må vente i neste 30min før jeg får kontakt med dere, så er det litt i overkant av hva tålmodigheten min er laget for. Men når det er sagt så fikk jeg snakket med en hyggelig man som hjalp meg med det jeg ville ha svar på.
Hei Tore. Godt å høre at du fikk hjelp med det du lurte på og at det var en hyggelig samtale, selv om du måtte vente lenge. Ventetiden har vært mye lengre enn normalt de siste to ukene og det er noe vi ser alvorlig på. Jeg håper og tror at du kommer gjennom raskere neste gang du tar kontakt. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Ikke velg nextgentel. De har forferdelig service, har ikke kontroll over faktureringene og dobbelfakturerte både oss og de tidligere eierne av leiligheten vi overtok. Var umulig å komme noe sted med kundeservicen deres og på grunn av en feil fra deres egne ansatte krever de feilaktig betaling fra oss. Om du ønsker å spare deg selv for enormt mye krefter og tid. Velg absolutt alt annet enn NextGenTel
Hei Even. Vi mener vi er et godt valg, men jeg beklager om det har vært feil ved faktureringen i ditt tilfellet. Sånn skal det ikke være og vi retter opp i de feil som skjer. Ta gjerne kontakt med oss igjen så skal vi sjekke nærmere opp i saken din. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Nettverket har vært stabilt hele veien og vi får hastigheten vi ble lovet. Utrolig god kundeservice i tillegg. Veldig fornøyd med NextGenTel😊
Hei Nina. Helt supert at du er fornøyd 😊 Vi ser frem til å fortsatt levere et stabilt nettverk og håper at vi får gleden av ha deg som kunde i lang tid fremover. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Har nå vært en uke uten bredbånd og TV - venter fortsatt!! Ingen info om hvor lenge det vil vare ennå. Lang kø på servicetelefon - irriterende! Angrer bittert på at vi sa opp Telenor siden NextGenTel tydeligvis ikke kan levere.
Hei Eva Slik jeg forstår det, venter du fortsatt på feilretting av linjen din. En slik sak har en forventet rettetid på 3-5 virkedager. Det kan dessverre skje unntak pga at feilen er større enn først antatt eller at feilen er vanskelig å finne. Vi følger opp saker som går over forventet rettetid og prøver så godt vi kan å gi kundene våre et tidspunkt som de kan forholde seg til, men vi kan dessverre ikke love et tidspunkt siden det er en forventet rettetid. Om du fortsatt ikke har fått feilen løst, ber jeg deg ta kontakt med oss igjen slik at vi kan hjelpe deg videre. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
Stadig utkobling av nettforbindelse etter ferien. Kontaktet kundeservice som har lang ventetid og som iverksetter justeringer som ikke hjelper. Frustrerende.
Hei Svein. Det må vi finne ut av, for slik skal det ikke være. Send oss gjerne en e-post til [email protected] med en nærmere beskrivelse så skal jeg hjelpe deg videre. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel