NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ble lirt an selger til å gå over til riks tv. Sksl si opp og gå tilbake til Telenor og tewee
Hei, Anita! Takk for at du legger igjen din omtale her på Bytt.no, og gjør oss oppmerksom på opplevelsen din. Jeg blir veldig lei meg når jeg ser at du føler deg lurt av en selger når du bestilte internett fra oss, og tv fra RiksTV. Det er ikke det vi ønsker at kundene våre skal oppleve. Jeg vil gjerne forstå litt mer av hvordan opplevelsen din har vært. Her på Bytt.no får jeg kun sett fornavnet ditt, men dersom jeg kunne lånt et par minutter av tiden din, så hadde det vært helt supert om du sendte meg en mail til [email protected] med litt mer informasjon. Så kan jeg se på saken 😊 Håper at jeg hører fra deg, og ønsker deg en flott fredag. Beste hilsen Martin, NextGenTel
Både RiksTV og nett-tv fungerte umiddelbart da ny ruter ble koblet til.
Hei, Hans! Takk for at du har blitt kunde, og for at du deler omtalen din på Bytt.no 💚 Så godt å se at du har hatt en god start med fiberen fra oss og RiksTV. Når det er enkelt for deg er vi fornøyd 😊 Husk at du kan styre abonnementet ditt, og chatte med kundeservice, i MinSide-appen vår. Den finner du i App Store og Google Play. Ha en nydelig torsdag! Beste hilsen Martin, NextGenTel
Internettet i seg selv fungerer fint, og så lenge jeg ikke trenger å forholde meg til noen i NextGenTel går det greit. Men du verden for en laber kundeservice. Lite informasjon om oppkoblingtidspunkt, lite behjelpelige folk i kundeservice, faktureres for to måneder frem i tid uten noe info om hvorfor osv. Blir nok ikke et langvarig kundeforhold.
Hei, Christian! Takk for omtalen din, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Veldig fint å se at du er fornøyd med hastigheten og abonnementet i seg selv. Opplevelsen du sitter med når det kommer til kundeservice, faktura og informasjonen vi sender vil jeg gjerne forstå mer av. Her på Bytt.no får jeg kun sett fornavnet ditt, men om du kunne lånt et par minutter av tiden din til å sende meg en mail til [email protected], med litt mer informasjon om abonnementet ditt, hadde det vært supert 😊 Håper at vi hører fra deg 😊 Ha en flott torsdag! Beste hilsen Martin, NextGenTel
Godt bredband til en god pris. Leverer avtalt antall mb.
Hei, Andor! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no 🤗 Helt supert å se at du er fornøyd med hastighet, pris og kundeservicen vår. Det er akkurat det vi jobber hver dag for å få til. Du kan vær trygg på at du vil få en god pris også i tiden fremover 😊 Takk igjen for at du har blitt kunde hos oss. Jeg ønsker deg en nydelig torsdag og en superfin sommer videre! Beste hilsen Martin, NextGenTel
Dårlig kundebehandling, selger «pakker» som ikke stemmer med virkeligheten
Hei, Bjørn! Takk for omtalen din, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Her på Bytt.no får jeg kun sett fornavnet ditt, men jeg vil gjerne forstå hva du mener med "pakker" som ikke stemmer med virkeligheten. Dersom du kan bruke et par minutter til å sende meg en mail på [email protected] med litt mer informasjon, hadde det vært supert 😊 Jeg håper at vi hører fra deg, slik at vi kan finne en god løsning. Ha en flott torsdag! Beste hilsen Martin, NextGenTel
Noe dårlig kundeservice og dårlig informasjon om mailløsning
Hei, Ivar! Takk for omtalen din, og for at du har blitt kunde hos oss 😊 Veldig kjekt å se at du er fornøyd med hastigheten vi leverer til deg. Opplevelsen du har hatt med kundeservice og mailløsningen vil jeg gjerne lære mer om. Jeg får kun sett fornavnet ditt her på Bytt.no, men dersom du kan sende meg en mail på [email protected] med litt mer informasjon, så hadde jeg satt stor pris på det 😊 Takk igjen for at du har blitt kunde. Ha en superfin torsdag! Beste hilsen Martin, NextGenTel
Tar lång tid att få det som man beställt har beställt en ruter har ej fått den ännu så jag kan inte använda mig av internett från er
Hei, Peter! Takk for at du har bestilt fiber fra oss, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no 😊 Veldig kjedelig start når WiFi-utstyret er forsinket. Jeg håper at det er komt fram til deg nå, men dersom det ikke har komt fram kan du sende meg en mail på [email protected], så skal jeg se på saken med en gang. Jeg ønsker deg en flott fredag, og riktig fin sommer videre 🤗 Beste hilsen Martin, NextGenTel