NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Noe dårlig kundeservice og dårlig informasjon om mailløsning
Hei, Ivar! Takk for omtalen din, og for at du har blitt kunde hos oss 😊 Veldig kjekt å se at du er fornøyd med hastigheten vi leverer til deg. Opplevelsen du har hatt med kundeservice og mailløsningen vil jeg gjerne lære mer om. Jeg får kun sett fornavnet ditt her på Bytt.no, men dersom du kan sende meg en mail på [email protected] med litt mer informasjon, så hadde jeg satt stor pris på det 😊 Takk igjen for at du har blitt kunde. Ha en superfin torsdag! Beste hilsen Martin, NextGenTel
Tar lång tid att få det som man beställt har beställt en ruter har ej fått den ännu så jag kan inte använda mig av internett från er
Hei, Peter! Takk for at du har bestilt fiber fra oss, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no 😊 Veldig kjedelig start når WiFi-utstyret er forsinket. Jeg håper at det er komt fram til deg nå, men dersom det ikke har komt fram kan du sende meg en mail på [email protected], så skal jeg se på saken med en gang. Jeg ønsker deg en flott fredag, og riktig fin sommer videre 🤗 Beste hilsen Martin, NextGenTel
Treg og elendig på kundeservice når det gjelder fakturering. Jeg har bedt om bytte av både fakturering og informasjons mottaker adresse omtrent 10 ganger, hvor det er på mail nummer 4-5 det faktisk skjer. Så her er det mangel på informasjon mellom avdelinger eller noe annet som skurrer. Ellers helt topp, hyggelige folk og god/rask service utenom denne faktureringsdelen.
Hei, Anonym! Takk for omtalen din her på Bytt.no, og for at du er kunde hos oss 💚 Veldig kjekt å lese at du er så godt fornøyd med både rask og god service hos oss, og at hastigheten vi leverer på fiberen er god. Så ser jeg at vi har et stort forbedringspotensiale når du melder inn ønske om å endre fakturamottaker, og mottaker av informasjon. Det skal jeg ta videre slik at vi kan bli bedre 😊 Takk igjen for at du er kunde hos oss. Ha en nydelig fredag! Beste hilsen Martin, NextGenTel
Jeg har bare god erfaring til nå, jeg er just blitt ny kunde men veldig for nøyd til nå
Hei, Jan! Takk for at du har blitt kunde, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no 💚 Helt supert å se at du har hatt en god start på kundeforholdet, og at du er veldig fornøyd med fiber fra oss😊 Vi skal jobbe hardt for at veien videre blir like enkel for deg som kunde. Ha en nydelig torsdag! Beste hilsen Martin, NextGenTel
Passordet på ruteren virket ikke . Dekoder til tv var ikke med Det tok 2 timer å komme gjennom på telefon
Hei, Helge! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no 💚 Veldig kjedelig å se at du har hatt en dårlig opplevelse når du skulle koble opp utstyr, og deretter når du skulle kontakte oss. En god start er viktig, så her må vi rydde opp. Dersom du ikke har fått løst problemet vil jeg gjerne hjelpe deg. Du kan sende meg en mail på [email protected] med litt mer informasjon, så kan jeg se på saken. Jeg ønsker deg en flott torsdag! Beste hilsen Martin, NextGenTel
Byttet løsning da min forrige leverandør la på prisen. Måtte få litt hjelp av andre, for å komme helt i mål, men klarte det meste selv. Har fått et TV/datasystem, som dekker langt utover mitt behov, til en rimeligere pris.
Hei, Terje! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler opplevelsen din her på Bytt.no 💚 At du sitter igjen med et abonnement som dekker behovet ditt til en rimeligere pris enn før er helt supert. Godt å se at du også fikk til det meste selv når du byttet til oss. Vi vil alltid bli bedre, og dersom du har noen forslag til hvordan vi kunne gjort byttet enda enklere, vil jeg gjerne høre fra deg 😊 Du kan sende meg en mail til [email protected]. Takk igjen for at du har blitt kunde hos oss. Ha en nydelig torsdag! Beste hilsen Martin, NextGenTel
Sendte ved en feil min fiberboks tilbake til min gamle leverandør av fiber.. Måtte betale for montering av ny boks. Det tok en mnd før jeg ble koblet til. Først når jeg ble koblet til forstod jeg at jeg manglet fiberboksen. Når jeg da vil angre kjøpet, var angrefristen gått ut. Så nå betaler jeg i et år framover for en tjeneste jeg ikke får.
Hei Geir, Tusen takk for at du deler din omtale med oss! Jeg skjønner at det er en kjip situasjon å måtte vente så lenge på nett, når det i utgangspunktet bare skulle være en omkobling fra gammel leverandør til oss. Fiberboksen skal stå igjen siden vi leverer på samme linjer og dette prøver vi å kommunisere i våre e-poster i forkant av at du får internett fra oss. Jeg håper at du har fått hjelp til nå og at du er koblet på nett. Hvis ikke vil jeg at du ringer oss på 98707979, sånn at vi kan hjelpe videre så fort vi kan med det. Ha en fin torsdag. Beste hilsen Jenny, NextGenTel