NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hadde jeg vist dette hadde jeg absolutt blitt hos Telenor. Fjernkontrollen deres er elendig. Ingen tall slik at jeg kan velge en kanal direkte. Jeg ble lurt av en av deres selgere.
Leverer mindre hastighet som er mer enn god nok til normalt bruk. Slipper å betale for en hastighet som er langt ut over de som trengs til normalt bruk. Enkelt og koble opp.
Fikk enkel og grei informasjon på epost gjennom hele prosessen, som forøvrig gikk overraskende hurtig fra bestilling til nett i veggen. Trengte ikke noe ekstrautstyr ved allerede innlagt linje, kun den wifi-ruteren jeg hadde.
Bra, kunne hvert gjort snarere, det tok for lang tid.veldig tungvindt innlogging.
skal ha 100/100 linge men får bare 60/35. vanskelig og komme i kontakt med kundeservice.
Det tok lang tid fra bestilling til påkobling. Pratet med tre forskjellige på tlf.,og det ble fortalt litt forskjellig ved bestilling,så kanskje derfor ventetida ble litt for lang.
Vanskelig å forstå meny lagring, feks å programmere distriktsnyheter slik at de kommer når jeg ser på nrk.