NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Enkelt å bytte til NextGenTel, lavere pris enn vår tidligere leverandør- bedre wifi. God app.
Hei, Henning Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel, vi er glade for du ville bli kunde hos oss 💚 Så kjekt å høre at du er fornøyd, det skal være enkelt å være kunde hos NextGenTel og vi jobber for å gi deg en god deal på internett 🙌 Setter pris på at du tok deg tid til å legge igjen hyggelig tilbakemelding! Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
Stabilt og godt. Har bedre rekkevidde enn min forrige ruter.
Hei, Knut J. Ø Tusen takk for hyggelig tilbakemelding om oss her på Bytt.no, det setter vi pris på! Kjekt å høre at fiberen fungerer godt og er stabil, ikke minst at du har fått bedre rekkevidde med utstyr fra oss 🙌 Vi skal jobbe på videre for å gi deg en god deal på internett! Takk for at du velger NextGenTel 💚 Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
Meget bra! Har holdt hva de lovet og utstyret kom til meg i tide.
Hei, Per A Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi pris på! Kjekt å høre at du er fornøyd! Er det noe vi kan hjelpe med så vil vi at du tar kontakt, så står vi klare 😀 Vi setter stor pris på at du velger internett fra NextGenTel og skal jobbe på for at du har en god deal på internett!' Ønsker deg en strålende dag Jenny NextGenTel
Ønsker at dere informerer raskere ved eventuell driftsfeil
Hei, Gunnar W Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel! Vi setter pris på din kommentar på at du vil varsles raskere ved eventuell driftsfeil, det skal vi ta til oss å forbedre oss på! 💚 Ønsker deg en riktig fin dag Hilsen Jenny NextGenTel
Grei hastighet for mitt bruk, merket lite endring.
Hei, Tore Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel og for at du legger igjen hyggelig omtale her på Bytt.no! Så lenge fiberen fungerer helt perfekt uten forsinkelser eller ustabilitet, så er vi fornøyd 🙌 Vi vil ikke at våre kunder skal betale for mer hastighet enn de trenger, siden man ikke får utnyttet mer hastighet enn man bruker uansett. Ønsker deg en riktig fin dag Jenny NextGenTel
Det er for tidlig å si. Syns dere kunne holdt dere for gode til å fakturere fir seve startdagen, bredbånd er klart fra kl 16 og jeg har betalt hos Telenor ut jan. Det er ikke pengene men prinsipp. Overgang og pakke, bruksanvisninger osv var bra. Internett så langt ok men som sagt kort tid
Hei, Gaute Tusen takk for at du velger bredbånd fra NextGenTel! Så bra at overgang fra Telenor til oss gikk helt knirkefritt, det skal jo være enkelt å bli kunde hos oss 😄 Takk for at du skriver din mening om dette, det er viktig for oss å høre hva du syns sånn at vi kan ta det med oss på veien videre for å bli enda bedre! Nå er det automatikk i at fakturaen starter fra oppstart, og jeg skjønner at det kan virke rart at vi fakturerer når du ikke har fått internett før kl.16 men vi gjør det siden våre kostnader på den samme linjen starter å løpe hele oppstartsdatoen. Jeg kan anbefale hjelpesidene våre hvor du finner mye god informasjon om faktura og alt mulig annet om abonnement hos NextGenTel. Skulle det være noe ta gjerne kontakt med oss, så hjelper vi deg gjerne. Vi håper at fiberen lever opptil dine forventninger fremover, vi skal jobbe på for at du skal ha en god deal på internett fra oss! Ønsker deg en strålende dag Hilsen Jenny NextGenTel
Alt er glimrende veldig fornøyd så langt håper det vil vare i tiden framover
Hei, Ole Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Veldig kjekt å høre at internett fra oss svarer til forventningene dine, og vi skal jobbe på videre for at du skal være like fornøyd kunde i fremtiden 💚 Ønsker deg en strålende dag Jenny NextGenTel