⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NextGenTel
3.2
2 196 verifiserte omtaler

NextGenTel omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
2 196 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#4
Utmerket
NextGenTel er rangert
#4 av 67 fiberleverandørerer
37%
Dårlig
37% anbefaler NextGenTel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 2 196 omtaler om NextGenTel

FILTRER OMTALER
463
334
227
194
978
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel
NextGenTel har 2 196 verifiserte omtaler på Bytt.no

Får ikke det jeg betaler for.

Omtale av  Petter

Vi har i snart et år ikke fått hastigheten vi har betalt for. Nettet faller ut hele tiden, selv om hastigheten fremstilles på topp inne på Minside. Etter samtale med ansatt på Nextgentel i dag så han at hastigheten vi egentlig får tilsvarer 1/5 av hastigheten vi har betalt for. Denne infoen ble ikke fortalt forrige gang jeg ringte for å klage, for flere mnd. siden. Da var visstnok alt i skjønneste orden ifølge Nextgentel, og refererte til "topp" hastighet på Minside. Vi ble heller ikke fortalt under/etter installering at den nye ruteren vår har 2 trådløse linjer, som splitter hastigheten. Dette ble fortalt først i dag, mange mnd. etter. Vi får bare opp èn av to trådløse nettverk på søk. Bak på ruteren står det bare oppført èn av to trådløse nettverk. Ikke får man redusert pris ift. hva de IKKE har levert under denne tiden heller. Styr unna ! Svindel.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Dårlig dekning, dårlig service

Omtale av  Eliska D

Etter at vi ønsket bytte navnet på betaling fra meg til datteren krever Nex gen tel en sume på 1500 kroner kun for fikse et nytt navne . Internett er fortsatt på samme adresse. Har vært kunde over fire år ,men nå er vi på jakt etter en ny leverandør .

Makan til lureri og dårlig TV-tjeneste skal du lete lenge etter

Omtale av  Stian S. K

En forferdelig opplevelse. Det har vært problemer med TV-tjenesten via fiber siden vi fikk den. De sender på ny ruter, TV-dekoderboks og nye oppdateringer. Noen feil forsvinner og andre dukker opp. At vi må betale 5000 kr for å si opp (bryte binding) fiber-internetten er jo helt mafia i 2020. Styr unna. Hadde ikke trodde jeg skulle skrive dette; men: jeg savner Telenor. Nå venter Altibox snart og det vet jeg at virker.

Stadige utfall og manglende internett

Omtale av  Jan H. F

Har nå hatt en 30/10 ADSL linje i Kristiansand i 2 mnd. Den er mildt sagt ustabil. Etter mye utfordringer i oppstarten, fungerte det fint i 1 mnd. Modem er bridget (det benyttes ett TPlink Mesh system) og har fast IP. Det er fast IP mellom modem og Mesh ruter - så dette burde være en «no-brainer». MEN, uansett hva jeg gjør blir ikke dette stabilt. Har resatt både Iteno modem og nettverk utallige ganger. Har forsøkt m modem m DHCP - gir utfall det også. Styr unna om det finnes alternativer.

Dårlig service

Omtale av  Tina

Ikke får man kontakt pr telefon. Tar den aldri . Finnes ikke service innstilt. Nettet er hakkete og dårlig

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Treigere enn ein snegle som henger fast

Omtale av  Earl

Treigt nett og ruter som ikke tåler streaming på en enhet og høytaler koblet på nettet. Det lugger, lyd faller ut, og hvis du er modig nok til å sitte på vg mens du streamer på tven kollapser nettet helt og alt op resettes.Det skal ikke være sånn med 30mbps. Ubrukelig opplegg. Aldri igjen. Til tider har nettet vært borte i over et døgn uten av kundeservice er tilgjengelig eller kan hjelpe. Det eneste forslaget de har er å restarte ruter og å slutte å se på netttv. Og lagring på sky er det bare å glemme. Da kunne du like godt brent opp ruteren.

Lyden er helt forferdelig Den nye boksen er grusom

Omtale av  Frode

Den boksen dere sendte meg er så dårlig at det skulle vært forbudt å ta betalt for den

NextGenTel har 2 196 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel mener

NextGenTel

Har tilegnet profilen
NextGenTel deltar på Bytt.no

NextGenTel har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NextGenTel besvarer omtaler

NextGenTel har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NextGenTel ønsker tilbakemeldinger

NextGenTel benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR