NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har utover høsten opplevd en lang rekke med fakturafeil og feil med nettverk. Dette har resultert i mye tapt tid på eposter og lange telefonkøer. Det hele toppet seg da en halvsliten mann fra kundeservice la på telefonsamtalen etter hva jeg oppfattet som mangel på å ville ordne opp i kundeforholdet. Hold dere unna dette selskapet!
Dette er et selskap man definitivt bør styre unna. I julen går nettet i svart. Ingen informasjon, nesten umulig å komme igjennom på kundeservice og informasjonen som etterhvert legges ut på selskapes nettside lover nett tilbake i løpet av kl.20. Dette stemmer ikke. To døgn etter at vi mistet internett er det fortsatt ikke fikset. Ingen ny informsjon. Helt håpløst dårlig
For mange koblet opp på samme linje. Tv dekoderen stopper opp og hakker i meny som er mer og mer brukerfientlig. Returen til forrige virker ikke mer, kan ikke lese tekst og stå i annet program mer, stopper i meny og gjør leting etter film langtekkelig. Får ikke spilt av enkelte filmer eller at filmen tar pauser. Nettet så tregt i perioder at jobb er omtrent umulig. Noen av de på brukerstøtte er kjempeflink, utrolig hyggelige og veldig hjelpsomme og løsningsorienterte. Produktet ikke så bra. Desverre eneste reelle tilbud her i Asker. Hadde telenors nett i tillegg før og da var ting bedre mhp nett og total belastning. Føles som om vi bor i utkanten av landet, noe vi kanskje gjør i Asker?
+ Rask og god service på bestillinga + Sparer masse i forhold til telenor sine priser på fiberlinja, dessuten mulighet til å velge lavere båndbredde enn 100/100 for dem som vil det + Stabilt, og hastighet helt som bestilt + Kan bruke eget brannmur/ruter/mesh utstyr - På tross av at man har eget utstyr MÅ man leie hjemmesentral/ruter fra Nextgentel Sum: Kjempefornøyd! Med adaptiv QOS kan en gjennomsnittsfamilie klare seg med de billigste båndbreddepakkene :-)
Jeg har flere ganger opplevd at jeg mister nettet og det er helt umulig å komme frem til noe. Ingen driftsmeldinger og ingen forklaring. Forrige gang det forsvant skylte de på at Telenor hadde gjort noe arbeid på linjene, men vi som kunder var ikke blitt varslet. Det er for dårlig... Jeg skal bytte snarest...
De deler ansvaret med Telenor når noe uventet skjer med internetten og det gjør at du søker dyr hjelp med lang ventetid
Har hatt Internett fra nextgentel i over 1 år kjempefornøyd med selskapet. Bytta ut kobber ledningen inn til huset med trådløs mottaker helt fantastisk. Vurderer å bytte ut tv pakka til nextgentel