NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
For mange koblet opp på samme linje. Tv dekoderen stopper opp og hakker i meny som er mer og mer brukerfientlig. Returen til forrige virker ikke mer, kan ikke lese tekst og stå i annet program mer, stopper i meny og gjør leting etter film langtekkelig. Får ikke spilt av enkelte filmer eller at filmen tar pauser. Nettet så tregt i perioder at jobb er omtrent umulig. Noen av de på brukerstøtte er kjempeflink, utrolig hyggelige og veldig hjelpsomme og løsningsorienterte. Produktet ikke så bra. Desverre eneste reelle tilbud her i Asker. Hadde telenors nett i tillegg før og da var ting bedre mhp nett og total belastning. Føles som om vi bor i utkanten av landet, noe vi kanskje gjør i Asker?
+ Rask og god service på bestillinga + Sparer masse i forhold til telenor sine priser på fiberlinja, dessuten mulighet til å velge lavere båndbredde enn 100/100 for dem som vil det + Stabilt, og hastighet helt som bestilt + Kan bruke eget brannmur/ruter/mesh utstyr - På tross av at man har eget utstyr MÅ man leie hjemmesentral/ruter fra Nextgentel Sum: Kjempefornøyd! Med adaptiv QOS kan en gjennomsnittsfamilie klare seg med de billigste båndbreddepakkene :-)
Jeg har flere ganger opplevd at jeg mister nettet og det er helt umulig å komme frem til noe. Ingen driftsmeldinger og ingen forklaring. Forrige gang det forsvant skylte de på at Telenor hadde gjort noe arbeid på linjene, men vi som kunder var ikke blitt varslet. Det er for dårlig... Jeg skal bytte snarest...
De deler ansvaret med Telenor når noe uventet skjer med internetten og det gjør at du søker dyr hjelp med lang ventetid
Har hatt Internett fra nextgentel i over 1 år kjempefornøyd med selskapet. Bytta ut kobber ledningen inn til huset med trådløs mottaker helt fantastisk. Vurderer å bytte ut tv pakka til nextgentel
De krever penger og leverer ikke for varen. Stenger gjerne nettet på en fredag og er ikke tilgjengelige før mandag, men selv da er de vanskelige å nå. Ingen imøtekommelse, og lar det gå for lang tid uten nett. Jeg har siden jeg bestilte nett i mai vært uten nett i tre uker over to omganger. De krever mer penger enn avtalt og forlanger at man betaler for dager de ikke leverer tjeneste, denne avtalen går ikke begge veier. Hvis man prøver å si opp krever de mer penger for å ha sagt opp avtale uten å innse at det er pga deres inkompetanse i å levere avtale som gjør at man ikke ønsker å være kunde
Elendig service i disse koronatider hvor veldig mange er avhengig av et velfungerende nett for å få gjort jobben sin. Timesvis i ventekø uten noen form for reaksjon. Og hvis man benytter seg av funksjonen press 9 så ringer vi deg opp igjen så får du bare en SMS på slutten av dagen som sier - dessverre så har vi ikke anledning til å ringe deg i dag.