NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har hatt ADSL fra NextGenTel i mange år. De leverer noe høyere hastighet på min Internett en lovet, som er veldig bra. Har sjelden hatt noen problemer med de, og kan stole på at min Internett fungerer som det skal. Prisen på abonnementet er OK. Kan anbefale NextGenTel til andre.
Hei Alexander, Tusen takk for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no! Kjekt å lese at du har vært kunde hos oss i mange år på ADSL og at du er fornøyd med leveransen 💚 Vi setter pris på å ha deg som kunde! Ha en riktig fin dag og god sommer 😊 Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Dårlig dekning. Faller ut. Teeleor var helt sta bilt hele tiden
Hei Edvin P, Tusen takk for at du deler din omtale med oss på Bytt.no, vi i NextGenTel setter pris på å få lese din mening 😊 Jeg skjønner at du ikke er fornøyd med et ustabilt nett, og det er ikke vi fornøyd med å levere heller. Jeg håper har mulighet til å kontakte oss så vi kan hjelpe til med saken så fort som mulig! Du kan chatte med oss på MinSide eller ringe oss på 98707979, etter hva du foretrekker. Jeg håper dette løser seg snart og ønsker deg en fin sommer! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Stabilt og sikkert.Konkuransedyktig pris. Ikke så veldig tilgjengelig i Fredrikstadområde.
Hei Tore, Tusen takk for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no, det setter vi i NextGenTel stor pris på 😄 Vi jobber på hver dag for å holde prisene våre så lave som mulig, for at du skal ha en god deal på internett fra oss. Da er det ekstra gøy å se at du er fornøyd 💚 Takk for at du velger internett fra oss, ønsker deg en god dag og en fin sommer! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Vennlig service og god kommunikasjon.en det tok mer enn 1 måned fra bestilling til at fiber-nettet var oppe å kjøre.
Hei, Christoffer Tusen takk for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no! Veldig kjekt å se at du er fornøyd med kommunikasjonen og kundeservice hos oss 🙌 Takk for din ærlige tilbakemelding på leveringstiden, jeg kan ikke se bestillingen din fra denne kommentaren, men det er nok ikke uvanlig at det er en måned fra bestilling til levering av fiber - så det betyr vi kunne vært bedre på informasjon om det da du bestilte hos oss. Har du noen spørsmål om ditt abonnement, ikke nøl med å ta kontakt 😊 Ønsker deg en fin dag og en fin sommer! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Prisen bare stiger og stiger. Hastigheten har ikke holdt det som det skal være.
Hei Nick, Tusen takk for at du er blitt kunde hos oss og deler din omtale her på Bytt.no Selv om prisene på internett øker, jobber vi på hver dag for å holde prisene våre så lave som mulig, for at kundene våre skal ha en god deal på internett! Men jeg skjønner at du ikke er fornøyd hvis internett ikke fungerer som det skal. Det kan vi ikke være fornøyd med og vi hjelper deg med glede for å få orden på hastigheten! Håper du tar kontakt med oss så vi får sett på saken med en gang, du kan nå oss på Chat via MinSide eller ringe oss på 98707979 😊 Ønsker deg en fin dag og en god sommer! Beste Hilsen Jenny, NextGenTel
Fungerer som foeventa, levering gikk uten problemer
Hei Bjørn Ivar, Tusen takk for at du er blitt kunde hos NextGenTel og legger igjen en omtale her på Bytt.no 💚 Veldig kjekt å se at internett har fungert som forventa, vi skal jobbe knallhardt for at det skal være enkelt for deg å være kunde videre 😄 Ha en fin ettermiddag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Solgt et produkt som ikke var i henhold til avtale, umulig ventetid på tlf.
Hei, Bjørn! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no. Det er veldig kjedelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss, og at du opplever tjenesten vår som noe annet enn det den var forespeilet som. Her på Bytt.no ser jeg kun fornavnet ditt, men jeg vil gjerne få litt mer informasjon fra deg slik at vi kan finne en løsning. Dersom du kan låne meg et par minutter av tiden din, hadde jeg satt stor pris på at du sendte meg en mail på [email protected] med litt mer informasjon. Da kan jeg få sett på dette, slik at vi finner en løsning 😊 Håper at jeg hører fra deg. Ha en riktig fin mandag! Beste hilsen Martin, NextGenTel