NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Lei av og få 70 i purregebyr hver mnd fordi jeg betaler fakturaene mine hver 30, men forfall er 10 på faktura hver mnd
Hei Chanett. Jeg skjønner godt at det kan være frustrerende, men vi har dessverre ikke mulighet for å flytte forfallsdato. En god løsning her, vil være at du betaler 2 fakturaer en måned slik at du ligger foran med 1 måned og dermed slipper dette purregebyr. Håper dette er en løsning som kan hjelpe deg. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
Holder ikke det dere lover. Vært uten TV og bredbånd i flere dager. Utrolig lang reklamasonsbehandling.
Hei Nils. Leit å høre at du har vært uten TV og bredbånd i flere dager - det er noe vi tar alvorlig og aldri ønsker at kundene våre skal oppleve. Så snart feilen blir oppdaget jobber vi med å rette den - som regel må dette gjennom netteier. Den lovpålagte svarfristen ved reklamasjon er 14 dager, men som regel svarer vi mye raskere enn fristen tilsier. Med mindre vi trenger å innhente flere opplysninger før du kan få ditt svar så blir saken behandlet i løpet av få dager. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
De få gangene jeg måtte ha ringt inn ordnes saken raskt og med god forståelse. Noe vente tid på telefonen, men ikke noe utover hva andre firmaer har av vente tid. Jeg har nå i flere år brukt NextGentel og jeg har aldri hatt noe spesielt å klage på. De 3 gangene på 4 år det har vert brudd/ uten nett har skyldtes noe på fiber linjen. Dette skulle vert en bedre varslings rutine på. En sms på fiberbrudd/arbeid på linjen/kabelen.
Hei Christoffer. Tusen takk for din tilbakemelding. Vi har gjort tiltak for å bli bedre på varsling ved kjente feil og driftsmeldinger, men kan alltid bli bedre. Jeg vil anbefale deg å laste ned vår nye app som vil gi bra oversikt over kjente feil eller vedlikehold på linjen. Etterhvert vil den kunne sende deg en push varsel ved feil dersom det er ønskelig. Håper du får en fin sommer. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
Vi hadde Nextgentel bredbånd i mange år tidligere og var meget godt fornøyd med både kvalitet, stabilitet, pris og kundeservice. Dessverre ble det ikke mulig å levere samme kvalitet som tidligere etter at vi flyttet, så de siste 5 årene har vi hatt en annen løsning og til vår frustrasjon . Nå kan NextGenTel heldigvis levere fiber løsning til oss til lavere pris enn eksisterende leverandøren og da ser vi frem til et problemfritt kundeforhold igjen om ikke lenge.
Hei Carine. Tusen takk for de flotte ordene. Ønsker dere velkommen tilbake og en god sommer! Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Bestilte fiber med nett. Sa fra meg angrefristen så det skulle bli oppkoblet innen 2 uker . Nå sier dei at det kan ta 6 uker og vil sende faktura nå fordi jeg vil ut av dette. Er jo dei som har brutt avtalen. Forvent også lang ventetid på telefon !
Hei Kjell. Når du sier fra deg angreretten, betyr det ikke at fiber linjen blir installert innen 2 uker, men leveringstiden blir kortere enn vanlig. Siden vi er midt i sommerferien, kan det være problemer med montør kapasiteten i ditt området eller andre årsaker som gjør at det tar lengre tid enn vanlig. Du vil få et bruddgebyr dersom du går fra avtalen siden du har sagt fra deg angreretten. Vi har hatt litt ekstra påtrykk på telefonen de siste dagene, men har fått ned ventetiden nå. Kan anbefale deg å prøve kontakt kanalene chat, facebook eller appen vår dersom du opplever litt ventetid på telefon. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
Ble tilbudt studentrabatt uten å vite at de hadde det
Hei Jon Takk for din tilbakemelding, vi setter pris på at du er fornøyd med kundeservicen vår og håper du blir fornøyd med tjenesten. Ha en fin sommer. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
Venter 2 uker på flytting av bredbånd, får ikke avslag på månedspris selv om er uten Internett så lenge. Jeg har meldt flytting i uke 26 og får aktiv bredbånd i uke 28. Litt rart å vente så lenge. Særlig at man må jobbe ved bruk av Internett.
Hei Anna Vi ønsker alltid å hjelpe kundene våres raskest mulig, men en slik prosess tar dessverre litt tid. Vi anbefaler at flytting meldes inn minst 2 uker før for å sikre at du ikke er uten nett på ny adresse. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel