⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NextGenTel
3.2
2 196 verifiserte omtaler

NextGenTel omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
2 196 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#4
Utmerket
NextGenTel er rangert
#4 av 67 fiberleverandørerer
37%
Dårlig
37% anbefaler NextGenTel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 2 196 omtaler om NextGenTel

FILTRER OMTALER
463
334
227
194
978
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel
NextGenTel har 2 196 verifiserte omtaler på Bytt.no

Elendig service

Omtale av  Jøran N

Etter å ha ventet i 64 minutter på å få snakke med kundeservice var det ikke hjelp å få. De anslo at nettet ville være tilbake etter en uke. Kompensasjon ville bli tilsvarende det jeg betaler for en uke. Gjennom ventetiden opplyste de hvert annet minutt at jeg kunne nå de på chat, det kunne jeg ikke når nettet er nede og mobildekningen er dårlig.

Svar fra NextGenTel
01.08.2019 14:31

Hei Jøran. I perioder med stor pågang anbefaler vi chat, men vi forstår at det ikke er mulig for alle. Det er aldri gøy å miste nettet og feilen skal bli rettet så snart det lar seg gjøre. Tidsestimatet vi gir varierer utfra hva som er feil og kapasiteten til montørselskapet som har ansvar i ditt område. Jeg beklager den lange ventetiden vi hadde da du tok kontakt med oss. Jeg håper feilen snart er rettet og at nettet går tilbake til normalen. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Teknisk bra, faktura en katastrofe

Omtale av  Arne A

Teknisk veldig bra, faktura en katastrofe. Har kjempet siden februar, ikke vert mulig å få rett beløp på faktura.

Svar fra NextGenTel
01.08.2019 14:30

Hei Arne. Godt å høre at tjenesten fungerer slik den skal - det er viktig for oss. Det er også viktig at fakturaen du får har korrekt beløp. Vi har i noen tilfeller hatt utfordringer med systemet vårt slik at det dessverre ikke har vært tilfellet, men da skal vi være tydelig på at du kan trekke fra fakturaen og i praksis betale korrekt beløp. Om du betaler mer enn du skal ber jeg om at du tar kontakt med oss igjen så skal vi få ordnet det. Forhåpentligvis kan vi også få rettet opp i feilen med en gang, men om ikke annet skal du i det minste ikke betale mer enn du skal i påvente av at feilen blir fikset. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel

Dårlig service!

Omtale av  Elise

Utrolig dårlig service, jeg har sendt Mail og snakket med de x antall ganger. Har en sak som har pågått siden 6 mai, de har enda ikke klart å fikse det. De som skal komme å montere Internett og TV har avlyst sin avtale 5 ganger. Har aldri vært borti dårlige selskap!! Hold dere unna dette selskapet!

Svar fra NextGenTel
01.08.2019 14:30

Hei Elise. Vi etterstreber å overholde installasjonsdatoen du blir forespeilet etter bestilling og vi har gjevnlig dialog med våre fiberpartnere og montørselskapene vi benytter. Her forstår jeg at det ikke har gått slik det skal og det ønsker vi å sjekke nærmere opp i. Send oss gjerne en e-post til [email protected] med nærmere informasjon så skal vi hjelpe deg videre. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel

Helt ubeskrivelig dårlig

Omtale av  Jane N

Plutselig ble Internett kuttet og de kan ikke få ordnet ny linje før om en måned. De har gitt ulik informasjon og tar ikke ansvar! Jeg har kontaktet dem flere ganger og de er ikke imøtekommende på noen måte!

Svar fra NextGenTel
01.08.2019 14:30

Hei Jane. Jeg beklager feilen som har skjedd her og ulempen dette har medført. Det er ikke mulig for meg å svare konkret på hva som har skjedd her uten å ha mulighet til å søke opp kundeforholdet ditt, men jeg kan generelt si vi ikke ønsker at noen kunder skal oppleve noe slikt. Jeg håper og tror at feilen snart er rettet opp i og at nettet kan gå tilbake til normalen. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel

Litt ustabilt nett

Omtale av  Martin B

For ofte faller nettet ut eller varierer fra 3 streker til 2 streker eller fra 2 til 1

Svar fra NextGenTel
01.08.2019 14:29

Hei Martin Kan virke som du bør vurdere ekstra trådløst utstyr for å få god nok dekning i hele boligen din. Sjekk også om det skjer noen endringer på ruteren sine lamper siden det kan være linjen er ustabil og må feilsøkes. Ta gjerne kontakt med oss for et feilsøk. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Fornøyd

Omtale av  Ralf

Svært fornøyd med både tjenestene og kundeservicen.

Svar fra NextGenTel
31.07.2019 12:37

Hei Ralf Takk for din tilbakemelding, håper du får en fin og rask sommer videre! Med vennlig hilsen Christian NextGenTel

Elendig kundebehandling

Omtale av  Arne

Veldig ivrig på sende regninger på flere tusen, frekke kundebehandlere.

Svar fra NextGenTel
14.08.2019 11:34

Hei Arne. Jeg kjenner meg ikke igjen i beskrivelsen av kundebehandlerene våre, men jeg beklager om du har hatt en utrivelig samtale med oss. Det er verken kjekt for oss, eller for deg som kunde. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel

NextGenTel har 2 196 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel mener

NextGenTel

Har tilegnet profilen
NextGenTel deltar på Bytt.no

NextGenTel har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NextGenTel besvarer omtaler

NextGenTel har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NextGenTel ønsker tilbakemeldinger

NextGenTel benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR