NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Etter å ha ventet i 64 minutter på å få snakke med kundeservice var det ikke hjelp å få. De anslo at nettet ville være tilbake etter en uke. Kompensasjon ville bli tilsvarende det jeg betaler for en uke. Gjennom ventetiden opplyste de hvert annet minutt at jeg kunne nå de på chat, det kunne jeg ikke når nettet er nede og mobildekningen er dårlig.
Hei Jøran. I perioder med stor pågang anbefaler vi chat, men vi forstår at det ikke er mulig for alle. Det er aldri gøy å miste nettet og feilen skal bli rettet så snart det lar seg gjøre. Tidsestimatet vi gir varierer utfra hva som er feil og kapasiteten til montørselskapet som har ansvar i ditt område. Jeg beklager den lange ventetiden vi hadde da du tok kontakt med oss. Jeg håper feilen snart er rettet og at nettet går tilbake til normalen. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Teknisk veldig bra, faktura en katastrofe. Har kjempet siden februar, ikke vert mulig å få rett beløp på faktura.
Hei Arne. Godt å høre at tjenesten fungerer slik den skal - det er viktig for oss. Det er også viktig at fakturaen du får har korrekt beløp. Vi har i noen tilfeller hatt utfordringer med systemet vårt slik at det dessverre ikke har vært tilfellet, men da skal vi være tydelig på at du kan trekke fra fakturaen og i praksis betale korrekt beløp. Om du betaler mer enn du skal ber jeg om at du tar kontakt med oss igjen så skal vi få ordnet det. Forhåpentligvis kan vi også få rettet opp i feilen med en gang, men om ikke annet skal du i det minste ikke betale mer enn du skal i påvente av at feilen blir fikset. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Utrolig dårlig service, jeg har sendt Mail og snakket med de x antall ganger. Har en sak som har pågått siden 6 mai, de har enda ikke klart å fikse det. De som skal komme å montere Internett og TV har avlyst sin avtale 5 ganger. Har aldri vært borti dårlige selskap!! Hold dere unna dette selskapet!
Hei Elise. Vi etterstreber å overholde installasjonsdatoen du blir forespeilet etter bestilling og vi har gjevnlig dialog med våre fiberpartnere og montørselskapene vi benytter. Her forstår jeg at det ikke har gått slik det skal og det ønsker vi å sjekke nærmere opp i. Send oss gjerne en e-post til [email protected] med nærmere informasjon så skal vi hjelpe deg videre. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Plutselig ble Internett kuttet og de kan ikke få ordnet ny linje før om en måned. De har gitt ulik informasjon og tar ikke ansvar! Jeg har kontaktet dem flere ganger og de er ikke imøtekommende på noen måte!
Hei Jane. Jeg beklager feilen som har skjedd her og ulempen dette har medført. Det er ikke mulig for meg å svare konkret på hva som har skjedd her uten å ha mulighet til å søke opp kundeforholdet ditt, men jeg kan generelt si vi ikke ønsker at noen kunder skal oppleve noe slikt. Jeg håper og tror at feilen snart er rettet opp i og at nettet kan gå tilbake til normalen. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
For ofte faller nettet ut eller varierer fra 3 streker til 2 streker eller fra 2 til 1
Hei Martin Kan virke som du bør vurdere ekstra trådløst utstyr for å få god nok dekning i hele boligen din. Sjekk også om det skjer noen endringer på ruteren sine lamper siden det kan være linjen er ustabil og må feilsøkes. Ta gjerne kontakt med oss for et feilsøk. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
Svært fornøyd med både tjenestene og kundeservicen.
Hei Ralf Takk for din tilbakemelding, håper du får en fin og rask sommer videre! Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
Veldig ivrig på sende regninger på flere tusen, frekke kundebehandlere.
Hei Arne. Jeg kjenner meg ikke igjen i beskrivelsen av kundebehandlerene våre, men jeg beklager om du har hatt en utrivelig samtale med oss. Det er verken kjekt for oss, eller for deg som kunde. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel